anileelina

Alla inlägg under mars 2011

Av Elina Kärrman - 31 mars 2011 14:41

Ja, det blir man ju jämt, det är alltid nått man behöver varje månad?

Varför? ;D


Idag va ja och inhandla en ny skoter dress. DRA MIG i skjortan vad de kostar pengar alltså, pju..

Helt sjukt vilka summor det är på dessa kläder, men ändå så köper folk det ändå? fortfarande, helt sjukt!..


 

Skoterjackan är en neutral färg på, saknade dock huva men det fick gå ändå.
Den va rätt lång i ryggen, vilket är skönt att man kan dra ner jackan lite över rumpan:)


 

I och med att jag har så korta ben så köpte jag skoter byxor som e gjord för damer med kortare ben. Okeej snygga och rätt neutral i färgen!

Blev tipsad av mamma och syrran som int heller ha speciellt långa ben ;D  


/ E

Av Elina Kärrman - 31 mars 2011 09:19

God morgon alla!

Inatt va Kira hopplös, hon ha ju visst kommit på hur man hoppar ner från sängen, nu men inte upp!


Så inatt hörde vi inte att hon hoppa ner, och självklart så hade hon gått och kissat i tv-rummet på golvet? Hur ska man kunna ta hon en sån gång? hm..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fara och kolla på en skoterdress och kanske träna är väll de enda mål jag ha idag faktiskt.

Annars kommer ja inte att göra speciallt mycket, bara va och ladda för jobb nu två daga frammåt ;D


/

HA en underbar Torsdag mina vänner!



Av Elina Kärrman - 30 mars 2011 21:29

Att ha en dröm, det är jag nog inte ensam om!
Men då man väl börja leta, läsa och lura om den tanken känns det som man backar upp lite då man ser något sånt:


Behörighetskrav

För tillträde till utbildningsprogrammet krävs förutom grundläggande behörighet:

Ma D, Fy A, Bi B, Ke B


Jag ha alltså i tanke att plugga någon gång i mitt liv men, inget av dessa ämnen är något för mig?
SUCK!!


Man få fundera vidare...


Av Elina Kärrman - 30 mars 2011 16:13

Idag är vi inne på härliga Onsadag :)
Kanon fint väder och bara nån enskata minus grad ute.


Sitter för övrigt just nu i Gunnarn!

Jag och Jimmy va och hälsa på en jobbar kompis till han som bor i byn.

Och nu ska vi käka palt hos mamma :) mums!

Syster med familj skulle även komma hit, kul kul :)


Hoppas er Onsdag ha varit bra!


Tjing

Av Elina Kärrman - 29 mars 2011 20:58

Nu ska jag passa på att göra ett Zumba pass innan älsk kommer hem ;D


 

Totalt laddad för lite träning!


/

Av Elina Kärrman - 29 mars 2011 20:15

VÄLKOMMEN till min nya blogg!
Hoppas ni fortfarande kommer läsa och följa mig här på den nya:)

Av Elina Kärrman - 29 mars 2011 18:34

ÄNNU ETT TEST INLÄGG!!


______________________________________________________________________

Av Elina Kärrman - 29 mars 2011 18:04

TEST TEST TEST TEST TEST!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards