anileelina

Alla inlägg under maj 2011

Av Elina Kärrman - 28 maj 2011 12:47

 Igår så for vi till stugan:)

Här hålls de på att bygga och städa här ute..


Så fullt hus kan man säga att vi e, och de e alltid lika trevligt!!


Vår älskade Kira fick vi även träffa, lill tjejen håll på bli stor :)

Bara på den här veckan så ha hon vuxit som en tok.. Kul att se :)

Brorsan fick nå bilder på henne här ute som jag tänker bjuda på:


 

Goooosingen..




  


Av Elina Kärrman - 27 maj 2011 07:21

 Äntligen fredag morgon :)

De e så skönt då klockan ringer på morgon och man inse att det e sista dagen på veckan, i love it:)


Mitt vanliga jobbarpass gör jag idag, och efter de gjort så åker ja och älsk upp till stugan :) Där möts vi av en hel drös med trevligt folk :)


Hoppas er helg blir kanon!


 


/ E ;D

Av Elina Kärrman - 26 maj 2011 22:29

 Som sagt, efter jobbet så åkte ja ner till Lycksele för att köra hem passaten.
I veckan så ha jimmy skruvat igång gamm mercedesen så båda bilarna skulle hemåt :)


Vi for en sväng förbi Jocke och Madde också och glutta lite på lilll bebben!

Så OTROLIGT söt och liten grabb. Vill haaa;D hahahha

Dit måste man igen snart för ännu en titt;)


  lånade jimmys brillor påvägen hem, kvälls solen va mitt i allt! som vanligt;D

 

Älsklingen va även och köpte ett utebord :)
Tyvärr fanns inte vitt iår så de fick bli ett grått..

Så nu få man försöka hitta krukor och göra det snyggt där ute..


 

Nu blire att hoppa isäng och ladda inför morgondagen, FREDAG:) :)


/E

Av Elina Kärrman - 26 maj 2011 13:01

 De e så fruktansvärd skönt och kunna gå/cykla hem på lunchen och man ha fortfarande lika mycket lunch kvar ändå.

Att va så nära jobbet är faktiskt riktigt skönt :)


Nu e jag hemma för lite lunch!
Det blev rostbiff, ost och sallad idag..


 

Efter jobbet kommer ja att hoppa på en buss som ta mig till lycksele.
Ska bara dit tvärt o hem igen ;D


Vi hörs!
/E

Av Elina Kärrman - 25 maj 2011 07:46

 Onsdag idag, och mitten av veckan :) yiiiippi..

Förresten även löning så de är bara ännu bättre :)


Jobb som vanligt idag, 08.30-17.30, och vad kvällen ha att erbjuda vet ja int ännu.

Fryser som ett löv gör ja idag oxå, brrr..

De ogillas :(


Hoppas bara dagen känns bättre då man väl ha kommmit igång!

Ha en bra onsdag på er/ E

Av Elina Kärrman - 24 maj 2011 21:10

 Efter ett litet Zumba pass körendes på datorn (inte lika bra som på tv:n), så gick ja ut och fortsatte med mitt gräs.

 

Trotts regnet så skeet ja i de och grejjade på ändå!
Ett riktigt tråkigt skiit göra äre minsann men de bli snyggare.

Längar tills man få börja sätta blommor och sånt fint här ute :)

 

 

 

  Man ser ju vars ja ha vart och inte vart;D haha

 

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 23 maj 2011 22:01

 Men tanke på att ja måste få kvällen att gå på nått sätt så ha ja bara varit på en cykelrunda nu ikväll. Ritkigt skönt i de fiina vädret:)


Så jag tog tag i blombänken, men vad som e blommor och inte de vetti fan. Tog nått som såg tråkigt ut;D hahah


Sen rensa ja bort en heeeela massa gräs runt stenarna här ute.

Det blir riktigt snyggt då man få fram dom mer, men nu då ja ha börja äre bara att fortsätta. Och de e visst en heeeel del stenar där bak;D;D haha

Men då ha ja ju nått att göra iaf...


 

 

  Lite skillnad va?:)


/E

Av Elina Kärrman - 23 maj 2011 21:57

 Jag jobbar ännu en hel vecka..

J e ledig och är i lycksele, och Kira hamna hos mormor (mamma).


Så ensam e ja heeeeela veckan, fy fan säger ja bara.

Det är inget ja önska! Kan inte fatta hur ensamt det egentligen är:(

Urs va negatiiiv ja låter :/


:(


- - - - - - - - - -


Meen, en liten positiv rad måste ja lägga in här oxå: )

GRATTIS till Joacin och Madelene som idag fick en liten gosse.
ETT STORT GRATTIS till er:)

 

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards