anileelina

Alla inlägg under juli 2011

Av Elina Kärrman - 31 juli 2011 09:11

 Igår va de som sagt firma fest i Gunnarn, de va Jimmys chef som hade ordnat :)
Maten va riktigt god, och sällskapet va perfekt.
Vi surrade, hade några roligare lekar osv.

 

Och själv så va ja nykter, så ja va även en sväng till Lycksle med Jesper och Jocke.

Så fick se lite snygga raggarbilar oså :)

Så, idag är man trött och känner mig fan bakis. Fast ja drack vatten hela kvällen:D hahaa!

 

Bara att rycka upp sig nu för strax börja ja fara iväg med massa kartonger till vårt andra ställe:)
Skojj skojj..

 

Vad ja gör idag behöver ja inte fundera på alls!

:) :) :)

 

Hoppas er söndag blir bra!!

 

Puss o Kram

Av Elina Kärrman - 30 juli 2011 11:45

 Igår så va vi inne på fredag och jag va ledig :)

En dag längre helg, de behövs ibland...

 

Så min fredag bestod av att ligga ute i solen en mesta del (äntligen), prommenera och även packa.
Så nu ha vi packat ner allt, bara kläderna i garderoberna som e kvar:)
Hoppas bara killen på Ringvägen ha samma tempo ;D

 

Kira åkte även med mamma och pappa till stugan för lite semester för henne, så kvällen spendera jag och älsklingen här i soffan med lite chips och bara mys...

 

Va även förbi Maja och hennes kusiner och hälsade på deras trevliga fest :)

 

 

 

  3- Fredagsbilder!

 

De va min fredag dag/kväll..

Av Elina Kärrman - 27 juli 2011 22:56

 Nu så ha min kväll bestått av en lite promenad, ett trevligt besök av Maja och ett ständigt packande.


Nu känner ja mig nöjd för ikväll och ger upp.
Måste visst sova oxå så man orka va en människa och jobba imorgon :)


  En trött och väldigt less tjej...


  Hm jaa, en bråkdel av ALLA kartonger.

Ja tyck att man packa och packa och de bli tomt överallt, men det syns knappt ändå att man ha packat nått..  En djup SUCK!


Nu ska ja avsluta kvällen med lite skön musik sen hoppa isäng:)


G natt!

Av Elina Kärrman - 26 juli 2011 21:43

    Idag så va älsklingen generös tror jag, han stog och grädda vofflor då ja kom hem från jobbet, riktigt mumsigt :)

 

Efer den goda middagen så for jag och Kira ut på en rask prommenad, det va så förbannat varm ute så usch.

 

  Till och med Kira tyckte de va varmt/jobbigt ;D

 

 

Så efter vi hade svettas upp oss tog vi tag i några kartonger och packade ner nästan allt i köket.

 

Nu äre bara sängen kvar som gäll :)

Hoppas er kväll ha vart bra!

Av Elina Kärrman - 26 juli 2011 08:11

 Nu så ha man börja packa...

Roligare att göra finns de ju såklart, men det är ju nästan ett litet måste just nu;D


Att bo i en sån här röra gör en ju nästan tokig, men tur det inte e så många dagar vi behöver leva såhär;D


Även Kira ska vara i centrum och hjälpa till:D

 

 

:)

 

 

Av Elina Kärrman - 25 juli 2011 08:07

 I lördags så blev de ju ett tripp till Lycksele. Hittade en massa nytt som ja ska ha nu då vi flyttar :)
De va bla. en matta, duschdraperi, tvålpump osv :)

 

Mot lördag kväll så tog jag mig vidare till Majas stuga för lite fest, sen for vi vidare till Tärna på udden.

 

Under kvällen blev de taget fyra bilder.

Dom säger mig egentligen ingenting men... haha!

 

  I början av kvällen

 

  Under kvällen ;D

 

  Och i slutet av natten/morgonen

 

  Hahaha.. vad ska man säga?

En trevlig kväll helt enkelt;D

 

/E

Av Elina Kärrman - 23 juli 2011 10:51

 lördag och dåligt väder, vad annars kunde man tro?
Så idag åker ja iväg till lycksele och handlar istället..

 

 

Av Elina Kärrman - 22 juli 2011 20:09

 idag på eftermiddagen så upptäkte vi att vi fått besök inne i butik på XL-bygg!
Vi hade fått in en ödla. En liten bäbis, ful va den då iaf, hahah!

 

 

 

Men rätt skoj ändå, inte ofta man se en sån faktiskt.

 

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards