anileelina

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elina Kärrman - 31 augusti 2011 21:52

 Självklart blandade känslor...

 

Nu är Passaten såld, fick inte det vi hade lagt ut den för men e riktigt nöjd ändå.

Killen som köpte den kommer att sköta om, och göra den riktigt fin :)

 

Klart att det känns tomt, tycker det känns rikigt tomt redan.

Va lite jobbigt och se den fara iväg, meeeen...

 

Det finns ju fler bilar, som tur e:) :) :)

 

  Min bästa ögonsten :)

HEJDÅ!

 

Hoppas er kväll varit bra:)

 

Av Elina Kärrman - 30 augusti 2011 21:33

 Idag fick jag nå blommor av syster som hon inte ville ha, eller nått;D

Så ja satt om dom och dom passade riktigt bra..

Gick även in på ICA och köpte nå blommor där oxå som va billiga, så nu äre fullt med blommor i de andra fönstret i köket så de inte är lika mycket insyn :)



Bilder tog jag såklart med min gamla telefon, men hittar inte kabeln till datorn så gick inte att visa. Med bilder kommer så småning om :)


  <3





Av Elina Kärrman - 29 augusti 2011 21:15

 Helgen bara rusade iväg, och första dagen på veckan börja inte alls bra.

Den ha varit riktigt seeeeg och jag har inte alls känns mig nå kry.

Halv ont i magen, ont i huvudet osv...
Sjuk har ja inte tid att bli nu, så ja få försöka bita ihop :)

 

 

Av Elina Kärrman - 28 augusti 2011 19:24

I Lördags åkte jag ner till Gunnarn, för pappa va gullig och bytte en grej på bilen som inte va så fräsch. Sen hjälpte jag min  bror att flytta lite grejer från huset.

Fyndade även några grejer därifrån till en billig peng :)


De va en frys, skohyllor bl.a


Bilder kommer...


Och idag söndag så vaknade jag av magont, så det blev en tidig morgon.
Ha känns mig disig hela dagen tyvärr:(

Men gjorde ändå ett ryck med att sätta upp nå hyllor i sovrummet, och även skoställena i hallen.

Duschat Kira blev oxå av, så ren och fin är hon nu :)


Ett trevligt besök av syster ha vi även fått idag, städat och tagit en promenad! Mycket vi ha hunnut med idag.

Det va det positiva idag.


Finns även lite negativt oxå....

Kira pissa inne på ett tecke och lakan? Hon ha inte pissat inne på fleeeeera månader, så varför just denna gång? HMMMM...

En tavla tappa jag i golvet så den gick i ja, nååågra tusen bitar.

Telefonen tappade jag även ner i g   olvet så skärmen blev i, jaa? tusen bitar.

SÅ MIN DAG HA IGENTLIGEN INTE VARIT SÅ JÄVLA BRA!!


Bjuder ändå på lite bilder:


  Hyllorna i sovrummet, i ramarna ska det va ett kort på Kira och ett på jag och jimmy <3


  Ett tv-rumms bort fick jag med mig hem.

Ha ångrat mig med möbler, vill ha ett mörkt bord och mörk tv-bänk :)


  Perfekta skohyllor i hallen, vi kan inte ha ett vanligt skoställl så det va en perfekt lösning :)


  Och till sist en fin hm? vad dom nu kallas!

Ska ha den i gästrummet, med något snyggt på :)


Det va vår helg!
Puss o kram




Av Elina Kärrman - 26 augusti 2011 20:34

Äntligen så är vi inne på fredag kväll, då innebär fredagsmys i vårt hem.

Jag och älsklingen promenera till statoil och köpte oss lite chips som vi ska njuta med framför någon bra film :)

Det e vår kväll!

 

Puss o kram



Av Elina Kärrman - 26 augusti 2011 08:01

 Det känns skönt att det är fredag morgon.

Känner mig tröttt och seg efter denna vecka, fast veckan ha gått riktigt fort.

 

Igår va de en kille som tittade på passaten, så nu håller ja tummarna att den få den som ny ägare eller någon annan ;)

Ska bli kul och se vars bilen hamna innan slutet, hahaha..

 

Igår fick Kira va hemma på förmiddagen själv, hon hade inte gjort nått här hemma (vad vi kan se). De enda att hon blev så glad då Jimmy kom hem så hon kissa ner sig lite.

Men idag få hon följa med han på jobbet hela dagen, det älskar hon :)

 

  En vanlig dag i traktorn;D

Hoppas er fredag blir kanon,

tack för mig:)

Av Elina Kärrman - 23 augusti 2011 20:47

Nu så ska jag sälja min älskade bil, iaf se om någon e intresserad.

Och jag hopppas verkligen att någon e intresserad av den, så KOM OCH KÖP;) hahaha


 

fin fin biln :)



Av Elina Kärrman - 22 augusti 2011 20:00

  Att bara göra samma sak varje vecka, varje kväll är uttråkande tillslut :/

Just nu, eller på hela sommaren ha det inte alls hänt nå speciellt hos mig, jag ha bara jobbat och prommenerat typ. Kul? eeeeh ne!!


Så nu känns de som  bloggtorkan ha fått fast mig, jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Det känns som sagt som ja inte gör ett skit förrutom att va på XL-Bygg och gå en kvälls prommenad :(


Såhär villl man ju inte alls ha det...


........



Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards