anileelina

Alla inlägg under september 2011

Av Elina Kärrman - 30 september 2011 07:49

Idag så äre sista dagen denna månad. För 5 månader sen började jag på XL-Bygg och hade blivit lovad jobb till denna dag. Men idag kan jag fara på jobbet glad i hågen och veta att på måndag få ja komma tillbaka:) Känns grymt kul, trivs jättre bra där bland alla kunder och kollegerna :)


Men hur länge ja få va kvar återstår att se:)


Så, strax ska ja fara på jobbet och göra en hel hög nytta innan jag ta bilen och åker ner till lycksele för en helg där:)


Vi hörs igen söndag eller måndag!
Sköt om er och ha en trevlig helg :)



Av Elina Kärrman - 29 september 2011 22:23

Ja känner mig faktiskt rätt klar för imorgon. Men jag är låååångt ifrån klar igentligen, tro de bli en tidig morgon imorn och fixa allt då isället;D

Så efter jobbet åker ja neråt lycksele och spendera helgen med vännerna där:)
Ska bli riktigt skoj :)


En punkt på listan är iaf gjord.


Och de e naglarna :)

 

Tack och god natt:)

Av Elina Kärrman - 28 september 2011 21:47

Snart är vi inne på slutet av veckan, det känns faktiskt riktigt skönt:) E dessutom ledig till helgen så bättre är så kan det inte bli..


Igår efter jobbet va vi nere i Lycksele en sväng och gratta Sebbe som fyllde år i måndags, trevligt att träffa lite folk där nere och prata av sig lite:)


Och idag så ha ja jobbat och varit ute på en prommenad. Det e vad min dag ha bestått av;D haha..


Förresten, köpte även nå nya skor här om dagen.

Ett par jätte söööööta, sköna stövlar och ett par kängor typ :)



 

Och.. Med träningen denna vecka ha inte alls gått nå bra, så få nya ta nästa vecka:)



Tack för mig;)



Av Elina Kärrman - 26 september 2011 20:51

Snart så är måndag förbi :)

Jobbet gick bra, lite segt men..

Det va nog för ja inte kände mig helt 100.


Efter jobbet så cyklade jag hem och bytte om, cyklade sedan upp på hotellet för lite middag med Maja och Sandra:) Riiiktigt mysigt och god mat.
Tack för stunden tjeje :), måste göras om :)


Och nu hade ja tänkt mig ut på en prommenad men det ha börjat regna, inte alls ovanligt. suck! Så blir nog inne ikväll och ta det lugnt:)


Hoppas er kväll vart bra:)
Kram

Av Elina Kärrman - 25 september 2011 21:30

Helgen för min del blev riktigt kort. Redan söndag och åter till jobbet imorgon igen.
Men under den tiden ja varit ledig så ha vi varit uppe i stugan iaf och inte gjort så speciellt mycket..


Men vi eldade i grillringen, och sen grilla nå kött. Super gott:)

 

  


Små killarna va ute och busade:

 

 

Lite ved tog vi oss faktiskt orken till att he in till syrran och rikard

 

 

En suuuper god efterrätt skrapa vi oxå ihop :)

 

 

Sådär, det va en del av min helg.
Hoppas din ha varit super:)


/Elina


Av Elina Kärrman - 24 september 2011 09:23

Försööker känna taggen till att åka och jobba idag, meeen! Det är svårt:P

Fast efter mina timmar på jobbet så åker även jag upp till stugan där alla andra är :)
Så ja hoppas att resten av min helg blir bra:)


 


Av Elina Kärrman - 23 september 2011 22:17

Fredag kväll är de, och ensam som en varg är man.

Jimmy och Kira är uppe i stugan och ja e hemma här..

Blev rester till middag från gårdagen, sen ha Maja varit förbi här :) Tack för stunden.


Lite små godisar och choklad inhandlade jag för att få lite fredags känsla iaf:D

Men, annars så går det inte bra. Men kvällen är snart slut så då äre bara upp och jobba imorgon igen:)



Av Elina Kärrman - 21 september 2011 22:09

Nu händer det grejer inne hos oss på XL.

Vi kommer här framöver och bygga om (igen) ;D


Allt ska flyttas om och göras bättre, så det känns kul.

Idag vare tre tjejer där och gjorde upp en ritning osv på hur vi skulle ha det:)
Sen kom två killar från Bosch och satt upp 5plåtar bara med bosch ;D

Då allt e på plats och klart blire nog kanon.
Vill bara börja göra om NU!;D


städa städa och åter städa + en löprunda ha jag hunnit med ikväll :)
Ska försöka lägga mig typ, nu. Så ja kanske ha mer ork :S Känner att ja e riiiktigt trött i kroppen :(


Min dag idag!
Hoppas din ha vart bra..

KRAM



Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards