anileelina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elina Kärrman - 30 oktober 2011 13:45

 Rätt tyst ha ja varit här på sistonde, och kommer nog att va det en stund framöver :S

 

Men helgen är snart slut, och man få återgå till jobbet igen :)

Fredagkväll va den bästa kväll på helgen iaf, va och åt middag på hotellet med brudarna + jimmy.

Och sen blev det några vinglas och 3:an. Träffade där en hel hög med massa trevligt folk, en helt trevlig kväll helt enkelt :)


 


 


 


Som sagt, fredag kväll va helt underbar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Annars så ha helgen bestått av en massa promenader och att sova.

Ha varit så förbannat trött :S


Nu ska jag återgå tilll mitt, och få någon ordning på allt :S


tack åh hej


Av Elina Kärrman - 26 oktober 2011 21:51

 Nu då det är lite lugnare tider på jobbet så passa vi på och gör fint, glatt och trevligt i fika rummet vårt.

I själva "fika rummet" så ha vi vitt överallt på väggarna förrutom en vägg. Där ha vi smällt upp en knall grön tapet som lyfter upp rummet rejält.

 

  

 

Och i det framtida relax rum, där vi ska ställa in lite soffor osv ha vi fått upp en skit läcker tapet. Som finns i en av dom nya tapet böckerna vi fått:


 


Skit läckert, man bli så glad av alla dessa färger. Väggarna där inne e oxå vita övrigt :)

Så så kul kan vi ha på jobbet vissa dagar :)


/E 

Av Elina Kärrman - 26 oktober 2011 07:39

 Ett bakil fick ja här igår kväll, och det skulle ja inte ha fått. Allt gick åt helvete och ja vet inte vad ja gjorde för fel?

Skulle iaf baka tre kakor hade ja tänkt, och ja tre blev det men två blev inte alls som ja ville ;D

Tro antligen att ja måste "träna" på och baka, eller så skita i det helt enkelt...


iaf så blev det nå gaffelkakor som inte går att äta igentligen, torr som snus:

 

 

chokladbollar :) ha faktiskt misslyckats med dom oxå någongång tidigare;D:

 

 

Och sist snickerskakor, hade för liten form så chokladen blev så förbannat tjock, men ändå gooooda:

 

 

 

Dehära med att julbaka ha ja som börja sluta tänka på efter igår, tro ja skippa det så håller ja humöret uppe istället:D haha

 

Så i köket spendera ja min kväll igår, så idag få ja ta igen alla prommenader istället.

Och den första ska ja ta strax :)

 

/E

 

 


Av Elina Kärrman - 24 oktober 2011 21:37

Usch, veckorna, dagarna, allt bara rusar iväg. Tycker man inte hinner nått nu för tin! Nu så är snart måndagen över, och ja hoppas morgondagen blir klarare. Ha haft så jäkla ont i huvudet idag och kännt mig seg, det måste varit dimman :/

 

Men jobbat i sin ordning ha ja gjort idag, plus tagit mina prommenader.


Besök av grannen Björn fick vi oxå såhär på kvällskvisten :)


Nu sitter ja vid datorn och kika runt medans Kira ligger och se Hockey på tv;n:D Söt stumpan..

 

:) tack för mig..

Av Elina Kärrman - 23 oktober 2011 21:34

Nu så är vi redan inne på söndag:)

Helgen blev himla kort för mig denna gång oxå men nu är man ledig tre helger irad, det känns skönt:)


Idag så ha man hunnit va ute på två prommenader. Haft besök av grann flickan Olivia, varit och hälsat på andra grannar Malin och Magnus. Beställt julgardiner ha även blivit gjort, och drammsugit ;D

Så, ja känner mig nöjd för dagen, ha hunnit de ja velat på min enda lediga dag :)


Nu äre bara att ladda för jobb imorgon igen:)


/E



Av Elina Kärrman - 22 oktober 2011 08:07

 Åååh så ljust och fint de e ute idag.

Och snön ligger kvar än, vad kul :)

Kira tyckte de va konsigt ute med hon blev riktigt busig av snön :)

 

En morgon prommenad på en halv timma i den knakiga snön känns underbart :)

 

   

 

Ha en trevlig lördag, för de ska ja ha på jobbet:)

Av Elina Kärrman - 21 oktober 2011 20:15

En fredag kväll och en ny duschad hund, det kan väl inte bli bättre?

Nu e hon så mjuk och go, och nyklippta klor dessutom, go gumman :)

 

Vad fredag sen ha att erbjuda blir nog absolut INGENTING.

Imorgon är ja inne på min 3:de jobbarhelg  :), men lika länge som förra helgen blire inte så det är ja glad över:)

 

  en nyduschad tjej, dålig bild dock men va fan.

 

 

Ha en underbar fredag

 

/E

 


Av Elina Kärrman - 20 oktober 2011 20:07

Nu vare ett tag sen jag uppdatera här igen. Känns som ingenting hände här i livet, jag kör mitt race varje dag..


En morgonpromenad, jobb, en kvällspromenad, se tv en stund och sova.

 

Min vardag se ut så nuför tin;D


Och Kira växer och utvecklas, hon ha börjat prova en hel del nya saker som det bara är att träna bort från henne. Synd bara man inte tycker tiden finns, men vi kämpar:)


Och fredag äre imorgon, men jobbar även lördag igen så få en kort helg denna gång oxå :D :)


/E





Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards