anileelina

Alla inlägg under maj 2012

Av Elina Kärrman - 31 maj 2012 22:40

 Först så ha dagen bestått av 10 timmars jobb, mycket folk och trevliga kunder. Då äre bara roligt att jobba:)

Så efter 18 ikväll gick jag hem..


Middag fick jag i magen, sen blev det en joggingrunda på lite över 3km. Kände mig dock lite seg men de gick bara fint ändå :)


Sen så ha ja tvättat bilen invändigt och utvändigt, tro aldrig den ha vart så ren inuti någon gång;D

Så det känns fräscht...


Diskat och packat ha även blivit gjort, så nu äre bara att söka åt sängen som står på tur här näst.



Just efter jogggingrundan:)



/E 

Av Elina Kärrman - 30 maj 2012 21:08

 De här va visst jobbigare än vad jag trodde.

Kan inte förstå hur tungt det är att vara utan dig varje dag nu, då du ha varit med mig varje dag sen du blev min.


Dessa 5månader känns som en evighet, tycker tiden gå så sakta:(

Du ha alltid funnits vid min sida, och ja ha aldrig behövt känna mig ensam, men nu känns de som alla ha lämnat en.


Lill hjärtat <3


 



Men jag vet att du ha det bra hos mina älskade föräldrar, men de ta hårt på att man vet att du även saknar mig..


/E



Av Elina Kärrman - 29 maj 2012 22:21

 Efter 4 dagars vila så e jag igång igen med träningen :)

Den lilla vilan behövdes nog, för jag hade ingen ork i kroppen eller lust till något ;S


Men nu känner ja mig uppvilad och laddad igen för att sätta igång med träningen..


Så ikväll tog ja mitt första pass på 3 km, bra jobbet Elina:)

Bara att utöka svängarna här framöver...


/E



 

Av Elina Kärrman - 28 maj 2012 22:49

 ......................


punk.

Av Elina Kärrman - 27 maj 2012 21:31

 Idag sken solen, de va varmt ute och man fick verkligen en sommarkänsla.

Oså vare Alvas dopdag idag :)


Trevligt folk, en trevlig stund och gott fika.

Taack för dagen, alva ulrik och anette ni va jätte fina idag :)








3 av alla bilder är utvalda från dagen :)


/E    

Av Elina Kärrman - 26 maj 2012 08:20

Idag så äre lördag, en fin men förbannat blåsig dag.
Dom första 7 timmarna på min dag består av jobb, och det är en speciell dag för oss idag.


XL-BYGG Fresks firar 150år, så  därför bjuder vi på kaffe, kaka och tårta under dagen + en massa bra erbjudanden :)



Så jag hoppas att det kommer mycket folk och att dagen blir rolig.



Efter jobbet så ta ja mitt pick och pack och åker ner till Lycksele, och hur kvällen sen ser ut vet ja inte ännu:)


 




Helt klar och redo för jobb nu :)

Ska bara packa bilen sen börja rulla någon meter ;D

Hoppas ni få en bra dag idag.

/E 

 









Av Elina Kärrman - 24 maj 2012 22:28

 Torsdagen kom och gick....

Jobbet ha gått fin fint idag, mycket göra men det är BARA SKOJJJJ :) :)


Efter jobbet blev det ett joggingspass, sen for man över till Johanna.

En glass i det fina vädret åt vi, och sen gjorde vi upp eld i grillringen och grilla lite korv. Så det blev min middag idag. INTE den nyttigaste men va fan, gå man inte på någon tråkig diet då äter man som man vill;D


   



Så, nu äre väl bara sängen nästa :)

Hoppas ni haft en bra torsdag kväll..

 




Av Elina Kärrman - 23 maj 2012 23:00

 Nu så ha man äntligen fått fast cykelkorgen på cykeln.

Lite kärringaktig se den ju ut men äääääsch då;D

Det underlätt en hel del ändå och ha grejer i den än på sidan av styret...


 



Annars då ha man hunnit mycket idag.

Först jobbar 8 timmar, sen middag med min älskade mor :)

En joggingrunda med sällskap, och då gick det faktiskt lättare att springa. Skoj skoj...


Svurit fast cykelkorgen, sen hjälpt Johanna att kratta lite:D

Man sitter inte still många minuter under en dag kan man säga, men det är bara skojj..


/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards