anileelina

Alla inlägg under juni 2012

Av Elina Kärrman - 28 juni 2012 07:32

 Än fast man ha varit små risig i veckan och inte kunnat träna ett skit på kvällarna så ha faktiskt denna vecka oxå gått. Torsdag är vi redan inne på, och snart så är helgen här.

 

Alltid helgen efter midsommar så är de ju såklart STORUMANDAGARNA.

Och den helgen är här imorgon. Hoppas bara att vädret inte e allt åt helvete så man iaf kan va ute....

 

Fredag äre hotellet och lördag själva dansgalan, så ja hoppas det kommer bli en lyckad helg :)

 

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 27 juni 2012 07:23

 Hade tänkt visa för er som inte vet hur jag egentligen har det här i Storuman.

"Lägenheten" är inte stor och är inget jag skulle bo i året runt, men den duger såhär nu under denna tid jag jobbar här uppe iaf. 

 

 

 

 

 

 

 

Sådär, ni som undra ha typ fått svar på hur man bo ;D

 

/E

Av Elina Kärrman - 25 juni 2012 21:25

 NU har ja verkligen inte tid att bli sjuk.
Hoppas kroppen bara jävlas, så det inte bryter ut..

Halsen ha det börja kännas i och snoret rinner, och att nysa ha ja på köpet. SUCK!

Så ikväll ha ja tagit det rätt lugn, va ute och hade en dejt till middag sen blev det en rätt så rask prommenad ändå på nästan 4km.

 

 

 

 

 

Städat lite här inne i lill lyan ha ja även gjort...

 

Så nu kryper ja ner i sängen och se wallander :)

 

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 24 juni 2012 22:32

  En lugn och skön midsommar blev det för mig detta år.

Och jag ångra det inte...

 

Jag har bara njutit av sooooooolen och varit med Johanna typ. Vi ha grejjat med hur mycket som helst nere hos henne. Varit och ätit middag två dagar och hälsat på en massa folk.

 

Så jag ha verkligen tagit vara på denna lång helg, och skönt ha de vart :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

   

Detta va kort om min helg, hoppas du haft en underbar helg oxå :)


Nu är vi inne på en ny arbetsvecka imorgon, bara att kämpa på...

 

/E

Av Elina Kärrman - 22 juni 2012 10:45

 Igår for jag till en frisör för lite tips om min blondering.

Hon tipsade om en toning som skulle göra det vita lite mindre vitt, men fortfarande vara blont.

Så vi provade igår..


 


Bilden innan andra färgningen...

 


Och efter..

 

Ja känner mig ju fortfarande riktigt blond, men inte sådär skriiikigt blont :)


Sen vill ja bara önska er alla en GLAD MIDSOMMAR.

Va rädd om varandra :)




Av Elina Kärrman - 21 juni 2012 07:39

 Kan man säga.. 

Igår blev det en kort dag på jobbet, åkte till Lycksele efter 1tiden för att klippa lite och färga håret.

Men det blev nog lite miss med allt, tro hon blekte det liiiiite väl för mycket tycker då jag..


 
Håret innan..


OCH efter....


 

 

Tycker de se onaturligt äckligt vitt ut, så hm..
Vet inte om ja ska färga över allt med en mörk färg eller hur jag ska göra?? :S

Just nu känns allt bara fult.. JAG PASSA INTE I DETTA IAF:S


/E

Av Elina Kärrman - 18 juni 2012 21:40

 . . . . . . Så orkade jag jogga 4km, känns som länge sen jag sprang det. Äntligen!! 

Hoppas man kan hålla det och bara öka.


:)




G natt:)  



Av Elina Kärrman - 18 juni 2012 07:27

 Ihelgen blev det lycksele för min del.
Och den ha i största del bestått av att umgås...


Fredagen kom jag ner senare än vad ja bruka, efter jobbet va ja förbi Johannas mamma för lite firande och fika.

Sen blev de Lycksele.
Den kvällen blev lugn, en sväng till umeå osv :)


Lördag va rätt seg, men vi försökte iaf hitta på något på dagen.

Sen mot kvällen blev det att göra sig i ordning för lite partyyyy :)
För min del blev de hotellet, sista för sommaren så det va mycke trevligt folk..












Och nu äre en ny vecka och måndag, veckan är visst en dag kortare! SKÖNT:)

Ha en bra dag, och hoppas din helgn ha vart bra. 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards