anileelina

Alla inlägg under september 2012

Av Elina Kärrman - 30 september 2012 21:50

Ikväll åkte vi till Madde och Jocke och spelade bingolotto. tyvärr blev de ingen vinst för mig, men jimmy vann en ny lott iaf :-) så, bättre lycka för mig nästa söndag! Hehe.

På marknaden idag blev det inhandlat en salamikorv som blev till kvällsfika. Klämmackor med den på va super gott.

Nu blire att se filmen på 4ran sen hoppa i säng :-)

Hoppas ni haft en bra söndag!
/e

Av Elina Kärrman - 30 september 2012 15:39

 Jooo, faktiskt.

Gårkvällen blev lugn och skön, vi umgicks med folket, va på garaget ett stund sen såg en film med massa gotta :)

Det ångra jag då inte idag, så grymt skönt och va heeeelt okej idag!!

 

Men ja gissa att dom som va ute på hotellet igår och trängdes hade säkert riktigt roligt.

Men ja få ta igen detta någon annan helg istället :)

 

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 29 september 2012 11:57

Igår så va det tyvärr min sista dag på det bästa jobb ja haft ännu.

Klart det känns riktigt tråkigt och ledssamt men vad ska man göra?

Så igår bjöds det på smörgåstårta på jobbet som tack för dessa underbara månader.


 


Så nu är jag åter nere i stan i min egen lägenhet. Och sköööönt måste ja säga att det är.


Och här nere äre marknad ihelgen. Så igår (fredag) blev det något varv där. Köpte mig sockar och en parfym, nått man alltid behöver :)


Sen mot middag så bjöds det även på smörgåstårta här hemma. Så vi mumsa det och sen tog vi oss någon öl :)

 

OCH vad kvällen har att erbjuda vet ja inte ännu! Ska man ut, eller ska man inte det?? HM....

 

/E

Av Elina Kärrman - 27 september 2012 07:28

skit, mitt första inlägg försvann så gör detta kort!

Efter att egentligen ha sovit som en kråka inatt så känner ja mig inte så trött.
Men det e bara att vakna till för idag, kväll blire nog full fart på jobbet. Så kom gärna in och titta, få ide och inspiration mm :-)

Ne fan, nu äre bäst att sätta sig i bilen och rulla uppåt..

/e

Av Elina Kärrman - 26 september 2012 23:05

Hm, hm onsdag kväll och dax för sängen. Det annorlunda denna natt och imorgon natt e att jag sover i gunnarn hos mamma. Lägenheten i Storuman blev utstädad idag, och då ja stod vid dörren efter allt var klart kände ja mig faktiskt lite ledsen i ögat. Dessa månader har varit fantastiska och nu är det egentligen bara imorgon kvar kan man säga. Suck och Usch ändå :-(

Men men, bara att bita ihop och hoppa till nästa sten!!!

Av Elina Kärrman - 25 september 2012 22:34

Hålla nu måste ja försöka sova. Men ha haft svårt och somna dom senaste dagarna tyck ja :-(

Imorgon e vi inne på onsdag. Denna vecka e snart slut :-) en fullspäckad dag ha ja framför mig. Först på morgon blire att slänga in en tvätt, och försöka tvätta under dagen. Sen jobba mitt pass och sist städa ur lägenheten här i Storuman. Det e de ja vet jag ska göra, sen få ja se vad annat man kanske hinner med.

Hm. Nu måste ja försöka sova. Hoppas ja få besök av Johnblund nu.

/e

Av Elina Kärrman - 24 september 2012 22:34

Imorse fick jag verkligen ingen bra start på denna vecka :-( vid 5 snåret blev jag väckt av mig själv. En helvetes oro som gick över till magont, så frossa och svettningar plus massa toa besök blev min dag :-(

Fan säger jag bara. Jag gissa att ja fick någon slags bakterie som inte va bra från middagen igår. Så där vi åt igår ha då mista en kund nu iaf, dit gå jag aldrig igen.

Men efter alla omständigheter så må jag bra nu och hoppas på att få gå till jobbet imorgon och köra fullt :-)

Tack o god natt, e

Av Elina Kärrman - 23 september 2012 21:58

Fick den tanken nu ikväll att allt som händer i veckan e sista.. sista söndagkvällen jag ligger här själv och se beck. Sista veckan på gymet här i Storuman. Sista ja, osv... Helt sjukt ändå vad dessa månader ha sprungit iväg. Tyckte det kändes som en evighet då ja börja jobba för 5 månader. Hum!

Självklart blandade känslor :s


//elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards