anileelina

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elina Kärrman - 31 oktober 2012 12:15

Imorse körde jag upp till Storuman för att ställa upp och jobba onsdag, torsdag, fredag här. Ha kira hos mamma och sover där :-)

Så det är riktigt skoj att va tillbaka här i någon dag iaf :-)

Och va kvällarna kommer att erbjuda få ja se, kanske umgås med mamma oså :-)

Hoppas ni få en fortsatt trevlig vecka :-)

Av Elina Kärrman - 30 oktober 2012 07:59

Igår så blev alla papper fixade. Underskrift för uppsägningen på denna mysiga 2a, och påskrift på 3an vi kommer landa i :-)

Så vet du/ni någon som e ute efter en mysig 2a som ligger nära stan och skola. Nyrenoverad toa, bottenplan, 62,5 kvadrat och 3684:- i hyra? Hör gärna av dig vid intresse. Titta kan man alltid? :-)

/e

Av Elina Kärrman - 27 oktober 2012 21:17

Äntligen så fick ja soool, som ja ha längtat :-) denna dag ha varit helt underbar. Ha försökt vart ute mycket med kira, gått och sen busat med kitty och Elvis. Sen en sväng på stan blev även av med älsklingen. Han köpte ett par jeans iaf :-)

Till middag blev det kött med hemma gjort klyftpotatis, beasås och sallad. super super gott :-) sen till efterrätt gjorde ja en blåbärspaj, så nu känner ja mig som en uppstoppad gris ;p haha

En sväng på garaget blev det här ikväll, plus en kall promenad. Så nu sjunker jag ner i soffan med tända ljus och hoppas att de gå någon bra film att se :-)

/e

Av Elina Kärrman - 26 oktober 2012 23:55

Idag så blev det en snabb sväng till Umeå med johanna! Kul att se och göra något annat än det dagliga jämt.

Jag kom ändå billigt undan och köpte det ja visste va akut, och de va jeans och linnen.

Så det blev 3jeans som verkligen sitter riktigt bra, och 2 tajta linnen (underlinnen).
Så for från Umeå och bara hade spenderat kring 700:-. Riktigt bra där :-)

/e

Av Elina Kärrman - 25 oktober 2012 16:26

Fasen så kallt det e ute, utan mössa och väntar e ju bara att glömma nu för tin. Och varmare blire inte på ett tag tyvärr :s

Så igår köpte ja en ny fleasjacka, som e riktigt skön :-)

Annars idag ha ja varit med johanna en sväng, sen kom mamma ne för att dejja skulle till veterinären och de gick bara bra :-) inget negativt där iaf, så det känns himla skönt :-)

Och vad kvällen ha att erbjuda få jag se :-)

/e

Av Elina Kärrman - 24 oktober 2012 21:24

 Fan, vad ja hata sånna här svåra val.

Men man kanske skulle ha passa på då man ändå känner att de kändes rätt okej, eller?

hm....

 

/E

Av Elina Kärrman - 23 oktober 2012 21:56

Vill bara säga grattis till min bästa älskling som klarade skrivningen idag för lastbil :-) vad även gullig och bjöd han på middag ute, riktigt gott va det <3

Av Elina Kärrman - 22 oktober 2012 19:56

 

- Nu äre verkligen bara att hålla tummarna!

Tro fan ja till o med håller tårna..

 

 

 

 

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards