anileelina

Alla inlägg under december 2012

Av Elina Kärrman - 30 december 2012 22:56

Idag så blev de flytt från en lägenhet till en annan..

Så nu har vi landat, blir att leva i en röra av kartonger en stund innan man få inordning..
3 rum kommer oxå att bli omtapetserade här så inget på väggarna kan man sätta upp, eller gardiner. Så det känns tomt. Men då det e klart och man få göra som man vill kommer detta bli super bra, ja trivs redan :)

Så jag och Jimmy vill tacka alla för hjälp med flytten! Jocke, Johanna, Kaj, Hans, Jennifer och joakin :) guld värld och snällt av er verkligen..

/e

Av Elina Kärrman - 30 december 2012 00:22

Man kan säga man lever i en jävla röra just nu.. Men imorgon smäller det, då bär flytten av :) det känns riktigt skönt faktiskt...

Idag annars så jobbade jag min sista dag på en stund på Åhlens :( lite mindre timmar ha ja fått där i januari vad ja vet nu så det känns riktigt tråkigt. Men då ja väl jobba kommer ja ha det super skoj :) trivs så bra på mina jobb:)

Kvällen bestod av att hitta en efterrätt att göra till nyår samt handla till den. Ett kafferep hos Kaj och Sara ha vi även hunnit med :) riktigt trevligt faktiskt..

Så nu blire sängen strax för att ladda morgondagen :)

/Elina

Av Elina Kärrman - 28 december 2012 09:22

Ja, tyvärr börja förkylningen smyga sig på :( sådär lagomt till nyår, bara hoppas den bli ordentlig nu eller inte bli mer alls..

Jimmy ligger då för fullt och inte ha någon ork plus dyng förkyld :(

Meeen en morgonpromenad med kira blev det iaf, dock ingen lång.. Så nu äre bara byta om och börja bege sig mot jobbet :)

Av Elina Kärrman - 26 december 2012 22:40

Igår blev det som sagt lugn för min del så idag mådde man toppen :)

Passade på att åka till Umeå med sällskap av Johanna. Och vi hade en riktigt trevlig dag :)

För mig blev det bara handlat en jacka, täckbyxor och ett par riktiga skor.. Sen kände jag mig nöjd :)

Och nu ikväll ha ännu mer grejer blivit nerpackade, så nu äre inte så mycket kvar egentligen :) :)

Nu ska ja lägga mig i soffan en stund innan sängen kalla! Jobbar torsdag till lördag :)

Tjing

Av Elina Kärrman - 26 december 2012 07:56

Den blev riktigt lugn, tycker man känner sig trött. Kan de va all mat man ätit??

Middag hos älsklingens föräldrar fick vi. Super gott o trevligt :) sen hem och börja packa ne julgrejerna för nu äre nära flytt..

Trevligt besök av Kaj o Sara fick vi även med lite nyårs planer osv :)

Av Elina Kärrman - 25 december 2012 12:58

Då va denna jul 2012 över.. Den blev firad i Gunnarn hos syster, och det va super mysigt :)

All mat och tilltugg va super gott, självklart åt man för mycket så man blev slö och stinn. Men det hör nästan till :p
Tomten hittade även hem till oss, och grabbarna blev super glad och spänd :)

Några bra filmer visades även julkvällen så det blev att mysa ne sig i soffan tillsammans med familjen som sist..

Bjuder på några foton sen igår! Sen hoppas jag ni hade en mysig och trevlig dag/kväll :)

Av Elina Kärrman - 23 december 2012 19:33

Efter att ja ha jobbat mina 6 dagar på Åhlens så gick jag av idag kl 4 för lite julledigt.. Jag och älsk styrde bilen upp till Gunnarn för god middag och uppsittarkväll :)

Så nu önska ja er en trevlig kväll och lycka till ni som spela :)

Av Elina Kärrman - 17 december 2012 21:41

Idag på min lediga dag ha ja umgåtts mycket med min andra lurviga hälft. Promenerat och varit mycke ute , hjälpt Johanna skotta fram golfen från en bakgård, tvätta och städa samt duscha kira ha ja hunnit med. Självklart blev de en sväng på stan för lite julklappshandling oxå.

En och en annan julbild lyckades ja få på hjärtat med tomteluva..
Nu väntas sängen för sedan jobb resten av veckan :)

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards