anileelina

Alla inlägg under mars 2013

Av Elina Kärrman - 31 mars 2013 21:44

Då va mina lediga dagar över. Tycker de gick alldeles för fort, missa som "en dag" känns de som för jag bara låg inne, men vad göra :(

Ha iaf fått njuta lite av ledigheten innan nu jobbet börjar imorgon. När man e ledig en hel helg sen återstår att se. Just nu finns de inte på shemat iaf men..

Det är alltid skönt att åka upp till stugan och umgås med familjen, äta god mat osv.. Men det kan aldrig bli lika skönt ändå som det är att kliva in genom dörren till sitt eget hem <3

Så nu blire att se lite tv, sen sängen för att ladda jobb imorgon då!

/ tjiing

Av Elina Kärrman - 29 mars 2013 19:31

I morse öppna ja ögonen utan att väckarn ringt som en tok, skönt :)

Så min första lediga dag är snart avklarad. Tyvärr gå ju dagarna och ledigheten för fort. Men det är bara att njuta och ta vara på den ledighet man få iaf :)

Minns inte om jag berätta att jag, eller vi har åkt upp till stugan (grannäs) för att umgås, köra skoter och ta vara på ledigheten. Så söndag kväll kanske man börja tuffa hemåt igen. Inget bestämt. Så ni få ha det bra så länge och ta vara på er lediga tid och varandra :)

/e

Av Elina Kärrman - 28 mars 2013 09:14

Är så sjuuukt less på mitt hår just nu. Det känns och syns som en enda riskvast. Skulle ha vart hos frissan för en vecka sen men blev tvungen att avboka pga. Jobb..

Såå på tisdag ska ja äntligen dit.

Som jag förstod ihelgen på två kunder så ha ja tydligen fint hår, vilken ja inte håller med om. För trenden idag är visst att man ska ha en mörkare utväxt? Och ljusare i topparna? Hm, ja.. Vad säg man :p hehe

Det är säkert snyggt, men inte som i mitt fall då det är utväxt, sen en bit brunt och sen ljusare. Aja..

Tur någon tyck man e fin i håret iaf :p

/e

Av Elina Kärrman - 26 mars 2013 09:16

Precis, det känns som det är måndag för mig idag. Garanterat för ja va ledig igår. Men som tur är så äre tisdag. Bara onsdag åh torsdag kvar innan 3 dagar ledigt iaf :)

Vädret verka bli på topp idag med, -2 äre just nu så det blir nog kanon skönt ute idag..
Fast, inne ska man va hela dagen så det gör inget om solen försvinner lite :p

Nu ska ja äts lite frukost sen promenera mot jobbet :)
Ha en braaaa dag..

/e

Av Elina Kärrman - 25 mars 2013 18:05

I och med att jag jobba heeela helgen lång så var jag ledig idag :)
Vädret va på topp, riktigt skönt ute..


Igår kväll gjorde ja bort tvättningen så idag på förmiddagen så städare jag, det fanns ett par kilo hundhår här inne tro ja. Men nu äre borta ;D

Sen på eftermiddagen så for jag och Kira ut och promenera, och gjorde även bort lite måsten :)


Sååå, de va den lediga dagen...

Ikväll lär det inte bli mycke gjort e ja rädd ;D


Ladda för morgondagens jobb som är 10.00 - 19.15 heeeele dagen lång!


Tack o Heeej

/E

Av Elina Kärrman - 24 mars 2013 11:16

Kan det bli bättre väder än detta? Så grymt skönt ute..

Det flesta verka hoppa på skotrarna och fara ut, något jag med skull vilja meeeen jobbar även idag.

Så ja få nöja mig med promenaden på en timma jag tog med Kira :)

Hoppas du få en bra dag :)

/e

Av Elina Kärrman - 23 mars 2013 08:48

Jag tänkte visa er och verkligen rekommendera en burk som är riktigt smidig. Jag gilla den stenhårt, ja som måla om naglarna rätt ofta.

Man slipper allt söl med bomull, dålig lukt osv...

Sååå magic touch nail care tycker ja verkligen du ska prova :)
Denna burk köpte jag iaf på Apoteket.

Jag trodde själv inte att det skulle funka men det göre verkligen.
Man bara stoppa ner fingret i burken och "rör runt" i någon sekund så är lacket borta:p helt oroligt. Haha

Tack för mig
/e

Av Elina Kärrman - 22 mars 2013 08:32

Då va dessa dagar över som "mat tant", och de fick bara bra. Inte så tokigt ändå :p

Så nu jobbar jag 13 dagar på Åhlens. Byta stil helt och arbets uppgifter :)

Helgen är visst här, men den känner ja inte av. Jobbar fredag till söndag så.

/tjing

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards