anileelina

Alla inlägg under april 2013

Av Elina Kärrman - 30 april 2013 07:02

 Nu på morron då jag slog upp ögonen så va det aldeless VITT på marken, och snön vräker fortfarande ner.

Det säger jag en STOR SUCK till :/

 

Undra om jag ha sovit en natt, som innefattar några timmar?
Eller om ja ha sovit bort hela sommarn? hm, de känns så just nu..

 

 

 

Hoppas detta va sista snön som visade sig här hos oss.

Nu vill ja ha sommar och värme :)

 

/E

Av Elina Kärrman - 29 april 2013 17:08

Efter ett helvetes långt uppehåll med träningen så ska ja nu försöka komma igång :)

Dålig mat och lite rörelse ha de blivit den sista tiden, fy på oss. Så nu ska de ändras :)

Efter jobbet idag tog ja och kira oss 4,5 km. Nu hoppas ja bara att knäna inte ge upp, igen. Försöker att springa på mjukare ställen som i skogen och på sidan av asfalten. Vi få hoppas det hjälper :)

Kira ligger nu som en sill, tro de tog hårdast på henne. Hehe! Lill stumpan :)

/ e

Av Elina Kärrman - 29 april 2013 07:36

Som jag läste mig fram så blåste dom av strejken vid 17 tiden igår eftermiddag..

Så, idag äre bara att pallra sig på jobbet och göra nå vettigt än fast vi inga barn kommer få..
Dom har looooooov :)

-helgen har annars varit bra. Hjärtat ha haft jour så vi ha bara tagit det lugnt.
Umgåtts med folk, ätit god mat och bara myst :)

/e

Av Elina Kärrman - 27 april 2013 11:49

Åter igen så är ja väldigt dålig på att uppdatera här.

Men de känns som inget vettigt händer, jobbar bara :)

Veckorna bara rusa iväg, men det är skönt då man är ledig alla helger nu framöver till sommarlovet iaf :)

Fick förresten förlängt i köket, så nu jobbar jag heltid måndag till fredag till den 11 juni :) det känns hur bra som helst :)

Lördagen är hääär, solen skiner och jag och kira ta en prommis. Sen vad helgen ha att erbjuda få vi se :)

/e

Av Elina Kärrman - 21 april 2013 12:18

Ååh, nu längtar jag bara tills all snö är borta här bak så man få göra fint här ute med blommor och dylikt :)

Men snart sååå :)
Det ta sig.. Hehe
/e

Av Elina Kärrman - 20 april 2013 10:42

Igår fredag så blev det inte mycket gjort för mig..

Gjorde en räkröra till middag som jag och älsk åt. Suuuuper gott och riktigt mättande :)

Sen tog jag en kvällsprommis. Jimmy va i garaget och grejsa.
En dusch sen soffhäng för min del, och där somna jag.

Ja sov från ca halv 10 till ca halv 10 imorse. Ja gissa de behövdes :)

Ja slappna verkligen av, och känslan att va ledig en hel helg är obeskrivlig.
Vet inte när ja va ledig en hel helg sist :)

Av Elina Kärrman - 19 april 2013 20:27

Ja tro detta va de bästa köp ja gjort till Kira. Ett regn täcke :) nog för att hön inte ör i behov kanske av ett sådant men, det är så grymt bra att sätta på henne det då de spö regn ut. Bara huvudet, längst ut på svansen och under magen hon bli blöt på. Det e lindrigt och riktigt lite. För med hennes lång håre päls ta det så grymt länge innan hon torka.

Värd ca 300:- vare verkligen :)

/e

Av Elina Kärrman - 14 april 2013 19:39

 Första veckan avklarad i köket. Och imorgon kör vi andra veckan :)

Vad som hänt i helgen kör jag lite kort dåå..

 

 

Fredag kväll så hade jag och Jimmy middagsgäster, sen fick vi även fler på besöök med efterrätt och kaffe...

 

Lördagen så jobbade jag på åhlens till halv 4, sen blev det middag med Anna och en massa trevligheter borta som här hemma :)

 

 

 

Och slutligen idag (söndag) så sken sooooolen så jag fick inte alls den sovmorron som ja hade sett framemot på min lediga dag.

Vi drog ut rätt tidigt till Jossan o Sebbe för en massa trevligheter ute med grillning av mat osv :)
Men jag fick njuta av solen och la alla mina måsten bakom mig.

Det behövdes verkligen, ladda mina batterier lite för kommande vecka :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så, detta va kort om min underbara helg :)
Hoppas ni haft en bra helg själv..

 

Puss o Kram

/E

 

 

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards