anileelina

Alla inlägg under maj 2013

Av Elina Kärrman - 30 maj 2013 16:22

Antingen så är ja otränad, kräsen, bekväm, vek eller vad man ska kalla det men..

Ja palla inte och va ute och springa när det är såhär underbart väder,.
Det känns fan som ja tork ihop redan efter 3 km..

Så, man få kallare vad man vill men ja tyck de e synd ja känn kroppen inte ork :(

Så jag få promenader, och kanske prova springa på kvällen..

/e

Av Elina Kärrman - 27 maj 2013 21:48

Idag efter jobbet så åkte ja och hjärtat på en liten shopping runda :)

> Vi köpte en tv till sovrummet :)
> lite blomkrukor/lådor
Sen beställde ja en till skärm till bakgården :)
> ett band som man ha rund armen vid löpning, kom ja även hem med :)
> och även 4 nya kuddar :)

Så, nu fattas bara blommor i dessa krukor sen möbler till ute platsen :)

Nice dag må ja säga :)

Av Elina Kärrman - 26 maj 2013 20:46

Ett stort grattis till alla mammor idag.
Och störst till min älskade mamma :)

Jag och hjärtat åkte ne till Gunnarn och åt en god middag. Pommes, bea, lövbit och sallad. Det satt fiiiint en dag som denna :)

Tårta hade även mamma gjort till efterrätt :) hon är för underbar :)


Tack för ikväll mor :)

Av Elina Kärrman - 26 maj 2013 15:36

Sommar sommar sommar.. Det känns så grymt härligt att värmen har kommit, gräset är grönt, träden och buskarna ha slagit ut :)
Och att man få gå i lätta kläder och utan sockar, De gillas :)

Nu hoppas ja att detta håller i sig, så sommarn inte gör bort sitt här uppe nu och sen blire blåsigt och kallt juni, juli..

/e

Av Elina Kärrman - 25 maj 2013 18:48

Sovmorgonen va underbar imorse..
Även god frukost till ja och älsklingen ute i solen :)

Sen blev det garaget för oss. Jimmy greja med nå extra lysen medans jag fixa klädseln invändigt :)

/e

Av Elina Kärrman - 25 maj 2013 10:42

Klockan är kvart i 11 på morgon och det är 15 plusgrader i skuggan.

Visst är det underbart?
Sitter ute i solen nu och käka frukost och dricker kaffe.

Bättre än såhär kan de nästan inte bli :)

/e

Av Elina Kärrman - 20 maj 2013 21:15

 I fredags gjorde ja min sista dag på Åhlens på ett par veckor..

Sen så ha helgen bestått av en massa myyyyyys med dom bästa med en massa god mat och mycke bus:)

 

Fredag blev det grillning hos Kaj o Sara, sen kom lite fler folk dit och vi hade det trevligt.

Lördagen klev vi upp före tuppen tror jag, och drog till Umeå en sväng. Jag Jossan Sebbe och Fredde.

Där handlade jag bara lite till Jimmy sen ett par linnen till mig själv :)

 

Efter den trippen så blev de middags mys hos Sebbe och Jossan med dom bästa.

Någon öl blev väl oxå tagen :) Sen for vi vidare och kika på vad "raggarna" hade för sig och träffa massa trevligt folk ;)

 

     

 

Söndagen blev lugn, sola sola och sola gjorde jag..

Sen blev de middag här hemma hos oss och sen en film och en MASSA gotta:)

 

 

 

Hoppas er helg ha varit lika underbar som min ha <3

 

/E

Av Elina Kärrman - 16 maj 2013 08:44

Det känns som jag ha idé torka..
Ja skulle vilja byta gardiner i matrummet och köket men vet inte till vad. Nog för de hänger vita fina där som är ljust och fint till sommarn men..


Ha ni någon idé på vad man skull kunna byta till?
Fortsätta köra på vita fast ändå en annan gardin och stuk eller?

Sovrummet gick ja från svart till ett mönstrat tyg, de blev bra som sommar gardiner :)

Kom med tips :)

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards