anileelina

Alla inlägg under juni 2013

Av Elina Kärrman - 27 juni 2013 18:53

Gym kort, check!!
Nu jäklar ska ja sätta igång igen och träääääna :) första passet blev gjort ikväll och de känns skönt och förbaskat bra. E riktigt taggad :)

Hoppas bara lite av min tjurhet nu visa sig så ja inte ge upp, blir det här skit bra i slutändan :)

Hojjjj,
/e

Av Elina Kärrman - 26 juni 2013 21:10

I måndags så fyllde Jimmys äldsta lillebror 20 år. Ett stort grattis till honom :)

Ikväll så träffades vi ett par stycken och fikade och hade de trevligt :)

/E

Av Elina Kärrman - 25 juni 2013 08:53

Klart klart och klart :)
Nu äre klart här ute på bakgården, och balkongen :) möbler och blommor är på plats, riktigt mysigt blev det :)

Hoppas bara det bli fina dagar nu så man kan sitta och fika här ute :)

/E

(Bjussa på lite bilder till er)

Av Elina Kärrman - 22 juni 2013 11:49

Igår så firades åter igen en midsommar :) jag, älsklingen och kira va nere hos Kaj o Sara och åt gott och hade det trevligt :)
Vädret va dock inte med oss varken igår, eller idag. Suck!!
Såå, än fast ja va vän med en vanlig Loka hela kvällen så känner jag mig seg idag :/

Men jag hoppas ni hade en trevlig midsommar och att ni tog hand om varandra.

Förrätt: kyckling röra på tunnbröds skålar toppad med gurka

Varmrätt: grillad fläskfilé med pot/rot gratäng, sallad och halloumi ost

Efterrätt: jordgubbsbotten med färgad grädde och vaniljvisp :)

Av Elina Kärrman - 22 juni 2013 00:52

Lite nytt i soffan.. Istället för lila kuddar så blev det turkosa kuddar och ljus. Nu då det är sommar ska de va ljust och fräscht, och turkos är verkligen en sommarfärg. Gillare verkligen :)

/E

Av Elina Kärrman - 17 juni 2013 21:26

Nu så äre en vecka sen jag förnyade lacket på naglarna, och helt otroligt att det sitter ännu :)

Det är en sån stor skillnad på vanligt lack och gellack ändå. Något jag inte kunde tro själv.

Är helt imponerad :)

/E

Här va det ny gjort..

Och såhär se det ut nu.. Lacket sitter, men visst se det lite mer nött ut. Och mina naglar har växt som man ser längst in mot nagelbandet.

Av Elina Kärrman - 17 juni 2013 16:29

Idag sp hade ja tid hos Lars på Fysio333 i Stensele. Ryggen min va inte så dålig som ja trodde men visst va man lite för stel osv från mitten och upp och även nacke. Så det känns skönt att ha fixat till det :)
Lunch ned mamma o syster på Kitas i Storuman. Man måst passa på och äta där där då man kan :)

Kira fick ju även följa mamma hem i fredags så nu är hon även tillbaka här i stan hos oss.

Så, detta va min dag. En massa bilkörning blev det :)

/e

Av Elina Kärrman - 14 juni 2013 20:22

Ikväll så bjussade jag på fika eftersom jag blev ett år äldre i måndags :)

Trevligt främmande kom, och fina presenter. Tack för allt fint jag fick :)

150 kronor totalt vann jag på trisslottera iaf :) alltid något ju.. Tihi

Ha en fortsatt trevlig fredag
/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards