anileelina

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elina Kärrman - 28 oktober 2013 07:17

Jag är ju som ja ä..

Inrednings tidningar eller dyligt ska ja helst hålla mig borta från.

Men råkade bläddra i en Jysk katalog här för någon dag sen och fick en riktigt bra ide ;D


Hittade en riktigt fin hallmöbel som ja tyckte skulle passa bra i vår hall. Så vi åkte till Jysk och handlade hem den!


FÖRE:

 

   

 

EFTER:

 

     

 


Så blev mitt resultat för denna gång :)
Tycker själv att det blev mycket bättre, mer förvaring och hallen känns fortfarande lika rymlig :)


/E

Av Elina Kärrman - 25 oktober 2013 19:37

Igår morse så fick jag ett underbart samtal från min bror..

Jag ha blivit faster igen till en liten tjej, så Alva ha blivit stora syster :)

Det känns jätte roligt, och är super glad :)


Bilderna är lånade från Alvas grupp på Facebook!

Så nu måste jag och Jimmy ta tummen ur, och åka ne och hälsa på :)

Så ett stort grattis till familjen Kärrman Ulrik och Anette, och självklart Alva som helt plötsligt blev äldre.. Tihi

/E

Av Elina Kärrman - 22 oktober 2013 18:49

Ikväll så välkomnar vi kaffemaskinen som vi beställde :)

Kaffekannan till bryggarn sprack, så vi blev less och beställde oss en bön kaffe maskin :) den verka helt okej än så länge, och något skönt och slippa kok kaffe hela tiden, man väljer själv storlek på kopp, och styrka på kaffet :) helt supeeeeeer :)


Hejdåååååå kaffebryggare, idag vare sista gången man behövde jävlas med den :)


Och välkommen :)
Hoppas vi blir nöjda med denna nu :)
Kaffet blir iaf riktigt gott..

/E

Av Elina Kärrman - 21 oktober 2013 17:40

En stor grej i livet är körkortet. Först att man fyller 18, sen att man klara körkortet på det :)

Idag så vare Jossans tur, ett stort grattis till dig vännen :)


Självklart så tog vi en runda i mercan, hon lyser som en sol. Och ja va inte ens åkrädd :p tihi

Ja minns bara själv hur det va när man klarade det. Vilken lättnad de kändes i kroppen :)

Kan inte fatta att de va 5år sen man va i denna sits själv. Tiden bara rusar iväg :)

/e

Av Elina Kärrman - 20 oktober 2013 20:47

Poff så va söndag kvällen här!

Helgen ha som vanligt sprungit iväg :(
Den ha bestått av lite mek i bilen, ätit gott och umgåtts med massa vänner:) ssååå helgen ha varit underbar och lite bus ha vi gjort :)



Åter måndag imorgon, jobba förmiddag så kl 06.45 skall man va på jobbet och förbereda frukost :)

Hoppas er helg ha varit bra, för de ha min <3

/eliiiiina

Av Elina Kärrman - 19 oktober 2013 10:22

Älskar helger..
Hoppade direkt i min one piece, drack morgon kaffe, tog en promenad och nu ska ja äntligen städa. Den tanken ha ja haft i några dagar men vi ha haft fullt upp.

Solen skiner här och de e någon minus ute. Snön ha än inte hittat till Lycksele men ja vänt ba. Vi lär få snö vi med :)


Nu ska ja fortsätta göra någon nytta och njuta av ledigheten :)

/e

Av Elina Kärrman - 17 oktober 2013 19:07

Vårt lilla hjärta ha alltid sen liten haft värdigt torra trampdynor :(

Nån gång på året spricker dom mer eller mindre, sen känns dom som sandpapper.

Så förra helgen sprack dom upp rejält, så hon ha haft riktigt ont. De e se synd och tråkigt att se hon ha så ont. Hon vill leka, än fast de gör ont. Men hon få inte busa, leka för oss. Så vi är riktigt tråkig just, nu tyck hon :(

En massa salvor ha man fått behandla henne med. Köpte bäbis sockar som jag klippte sönder så hon fick som "sport band" runt benen. Men de hjälper iaf, och det är huvudsaken :)

Nu ser de betydligt bättre ut, men sockarna ha ja på henne när vi t.e.x är ute och går :)




Ett veterinär besök blev de för oss, men dom gjorde egentligen ingenting.. Fast alltid bättre dom få kolla så man inte rackel o de blir värre.


/elina

Av Elina Kärrman - 15 oktober 2013 20:40

Telefonen blev cp så inlägget sparades, och ja hade inte skrivit klart :(

Måste bara visa en bild på en tårta som hon hade beställt av en tjej som gör tårtor på beställning :)

Frän blev den o god va den :)


Sen va även smörgås tårtan en 10a och självklart dom andra tårtorna/kakorna :)

Tack för fikat vännen :)

/Eliiiina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards