anileelina

Alla inlägg under januari 2014

Av Elina Kärrman - 25 januari 2014 16:31

Det verka gå allt möjligt nu hos olika..
Vinterkräksjuka hoppas jag att man slipper! Men hosta och feber har hittat till mig, urk!
Redan igår morse kände jag mig inte alls pigg på jobbet. Sov en stund på eftermiddagen och de kändes bättre..
Inatt höll ja på bli tokig, frös frös och frös.. Sen på morgonkvisten svettades ja så de va helt sjukt! Insåg då att jag hade feber, kände mig svimmfärdig när jag skulle kliva upp och ut med Kira..


De va den helgen, tänkte jag..
Soffan ha jag legat på heeeela dagen, knarkat Ipren och nässpray. Kanjang har ja även börjat stoppa i mig, så jag hoppas detta ger med sig nu.. Jag blir fan tokig på att bara va inne o inte göra ett skit. Vill uuuuuuuut!



Hoppas du har en betydligt trevligare helg än vad jag har. Ja ska bars försöka kurera mig så man kan jobba måndag :)

/e

Av Elina Kärrman - 19 januari 2014 10:52

Hipp hipp hurrraaaa :)


Idag fyller vår bästaste vän 3år!
Tiden bara rinner iväg, och tyvärr åldras även dessa små hjärtan..

Vi älskar henne lika mycket, om inte mer för varje dag som går. Hon är bara för duktig och helt underbar <3

Puss till dig gumman från matte o husse :)

Av Elina Kärrman - 15 januari 2014 21:30

Ja sommar värme kan jag inte påstå att vi har nu..

Ända tills nu i januari ha vi haft plus grader med nån stackars minusdag. De ha varit tö och halka...

Men nu ha de visst vänt.
Lite snö ha vi fortfarande meeeeen, kylan har hittat oss iaf.

Under 20 grader ha vi inte haft på ett tag nu. Och kallast e nog närmare 30 minus. Brrrrrrr säger ja ba!

Bilarna går dåligt / starta inte. Man måste klä sig som en eskimå och lite till. Cykeln e stelare än fan, rulla knappt fram. Man kan / vill inte va ute.. Ne? De e fan inte skoj! Visst, såhär bruka vintern se ut för oss men va fan.. Vi ha blivit bortskämd av den varma vintern vi hade här i början. Så ja hoppas det bli lite mildare.
- 10 nånting räcker gott och väl, tycker jag :)

Men folket är aldrig nöjd, inte då jag iaf. Och läser man Facebook så finns de fler :p


Aja, nu ska ja sluta klaga :)
Vi få ta en dag i taget.. Snart så går vi ändå mot varmare / ljusare tider. (Kan man hoppas)

/Elina

Av Elina Kärrman - 5 januari 2014 18:10

Nu så ha vi snart dansat bort julen hemma. Känns skönt och ha gjort bort de innan man börja jobba igen :)

Det är jätte skoj och byta till julen, men faktiskt lika skoj och byta tillbaka till de ljusare och stilrena :)

Ha tagit fönsterna eftersom, för ryggen min paja ihop så ta det väldigt försiktigt.

Ha iaf bara gästrummet kvar nu som är obytt i :)


Så snart är de bara städningen kvar och ett helt år till nästa gång detta ska dras fram igen :)

/e

Av Elina Kärrman - 1 januari 2014 19:43

Igår så va det sista dagen på 2013..
De året ha varit bra, ha gått fort och inga speciella förändringar!

Igår så va vi samlade med härliga personer. Vi bubblade, basta, åt gott och drack gott..

En liten bildbomb från igår :)

Så, tusen tack alla för en trevlig och lyckad kväll. Den kunde inte ha blivit bättre än vad den var :)

Och nu ha vi 2014 att se framemot, och hoppas det blir ett bra år :)

Tack för mig :)

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards