anileelina

Alla inlägg under februari 2014

Av Elina Kärrman - 26 februari 2014 19:55

Huvudvärk nästan konstant. Ett besök hos optikern, och självklart fanns det något med ögonen som kan vara orsaken..

Glasögon är något jag absolut inte vill ha, och är det sista igentligen jag vill sätta på mig. Men bara att blicka framåt..

Jag få vara glad att jag inte behöver ha dom dag ut och dag in. (Än)
Bara vid behov, typ.. När jag anstränger ögonen, kan man säga :)

Lånade hem 3 olika glasögon, men fastnade rätt fort ändå för ett par. Som jag tycker va ok iaf :p

Bara att bita i det sura äpplet och inse att det kan förändras mycket här i livet :)

Glasöga är då beställd, så hoppas nu jag kommer känna skillnad efter jag börja ha dom :)

/e

Av Elina Kärrman - 17 februari 2014 06:15

Jag har tänkt många gånger hur veckorna kan gå så fort igentligen?

Det känns som man verkligen inte hinner med längre. Förr gick inte allt lika fort tyck ja :p

Men ännu en helg har passerat iaf! Alla hjärtansdag helgen!
Så nu va även det firat för iår..

Självklart så va vi en aning gullig med varandra jag och hjärtat :)

Annars ha helgen bestått av att umgås med folk, äta gott och firat kaj som fyllde 25 år i lördags!
Grattis grattis..

Och nu ligger jag i sängen och det är måndag morgon! Tröttare än tröttast och måste kliva upp, för att starta denna måndag med jobb :)

Vi ses!
Kram..

Av Elina Kärrman - 2 februari 2014 09:31

Jag bruka vara duktig på att uppdatera er om jag gör något här hemma, byter plats på någon möbel, köper nytt osv.. Men nu känn jag att det är dax att uppdatera er igen från köket vårt!

Hade tidigare ett ek Barbord i köket längst efter väggen. Men jag tröttnade på det och ville självklart ha något annat. .


Jag hittade på blocket ett bättre beg. Matbord för en billigare peng än ord. Pris. Så jag tänkte ja prova och byt ut det ser man väl om man trivs med det eller ej..

Lite skillnad blev det från ek till vitt iaf :)

Men jätte super nöjd blev jag ändå inte, undra när jag ska bli nöjd över nått? Hahaha..

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards