anileelina

Alla inlägg under maj 2014

Av Elina Kärrman - 28 maj 2014 06:53

En stund här hade man som nedräkning på nått sätt till skolavslutningen. Men nu börja jag nästan ångra mig, då jag inse att det bara är 8 arbetsdagar kvar.

Lite ångest, rädsla och oro strålar som genom kroppen stöt vis. Massa frågor, men tyvärr inget svar.

Tror samtidigt att allt kommer klarna här i dagarna. Behöver kanske inte oroa mig så mycket för jobb, kan man hoppas iaf :)

Tack för mig, tjing :)

:)

Av Elina Kärrman - 16 maj 2014 19:45

Heeeeelg åter heeeelg!
Solen skiner och gubben min jobbar. Jag och Kira har lite mys tid tillsammans, och vänta på den vi älskar och saknar <3

/E

Av Elina Kärrman - 15 maj 2014 07:15

Sola skin, he ä nästan vindstilla. Lite kallt i luften dock. Bätte morgonpromenad går ej att få :)

Av Elina Kärrman - 12 maj 2014 07:28

Ja, de hära med att träna har ju gått sådär..

Jag ha börja bra, sprungit varannan dag sådär i 2 veckor kanske. Sen ha de blivit nått med kroppen 2 gånger!
Så nu känner jag mig redo igen för att börja om.

Hoppas de vill sig denna gång, 3:de gången gilt bruka man väl säga?

Så imorse tog jag mig första runda på 4,5km.. Kände mig mer död än levande innan ja va hemma. Pju!

....

/e

Av Elina Kärrman - 11 maj 2014 22:12

Ja då är det slutet på denna helg..
Vi ha inte alls haft nå måsten ihelgen, vi ha bara varit och tagit hand om varandra :) skönt det med!

Promenerat några kilometer med trevligt sällskap, både ikväll och igår satt inte fel :)

Så, nu är det bara att hoppa i säng och ladda för morgondagens jobb! Härlig härligt..

Hoppa din helg ha varit bra :)

/e

Av Elina Kärrman - 10 maj 2014 23:24

Grillat till middag.. En promenad med trevligt sällskap i skog, och runt strandkanten..

Ost och kex samt film blev som avslut på denna kväll för oss.

Tack och god natt för denna dag :)

/ Elina, Jimmy o Kira <3

Av Elina Kärrman - 2 maj 2014 20:35

Häääärlig dag idag. Känns som jag bara ha glidigt runt, I like it ;p

Började morgonen med en löprunda på ca 5 km :) sen blev de att rasta Kira samt duscha.


Tog lill goffen ut på affären och började sen baka bullar :) de tar ju sin lilla tid. Grejat på lite hemma, förberedde middagen. Promenerat igen......

Åh ja...

Kvälls fika, kladdkaka och glass hos Hans o Jennifer och let's dance. Bra avslut på denna fredag :)

Tack o heeeej!!

/e

Av Elina Kärrman - 1 maj 2014 19:19

Tiden springer iväg. Och vi är inne på 1:a maj nu!

Igår valborgsmässoafton så hände inte alls så mycket för oss.
Någon brasa blev det inte ens tittat på, men de gör mig inget :p
Jimmy drack nån öl, och jag körde.. Så rolig kväll hade vi.. Haha!

Ja, rubriken En stor och en liten!
Det tycker jag man kan säga om våra bilar.

Vi köpte oss en extra bil, som är billigare att köra osv. Bra stadsbil helt enkelt!

En diesel golf. Bra pris så vi slog till :) hehe

Så här har vi lillen och stor;en :)
Golfen kan man väl nästan kör upp på flaket om man vill.. Haha

Jaja..

Hoppas iaf ni hade en bra Valborg, puss o kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards