anileelina

Alla inlägg under juni 2014

Av Elina Kärrman - 29 juni 2014 21:32

Nu imorgon påbörjas sista jobbarveckan innan man får semester! Är rädd denna vecka kommer gå saaakta, men bara försöka ladda och hålla uppe orken ändå :)

Helgen har förövrigt varit rätt lugn för oss. Gubben ha bärgnings jour så vi ha pysslat med bilarna, och även hjälpt vår vän :)

Detta garage tält hjälpe vi vår vän att bråka vi upp, det tog oss heeeela lördagen. Men ändå så fick vi mycket gjort ändå ihelgen. Det gillas :)

Hoppas ni haft en bra helg om ni oxå bara va hemma, i Storuman och festa loss, eller i Umeå och kika på bilarna :)

Tack o god natt :)

Av Elina Kärrman - 27 juni 2014 20:48

Juni kom och snart är vi inne i Juli. Då har jag även semestern att se framemot. Men vaaaar är sommaren? Blåser kallt, regnigt och är tamme tusan kallt överlag. Brr!

Vinterjackan åkte inte längre bort än i garderoben. Det va tur må ja säga, den är behövlig nu då man ska vara ute :( Känns som jag ha missat hela sommarn.. Hum!
Hoppas på vändning..

Trevlig helg alla :) ja ska själv bara njuuuuuuuta!

/e

Av Elina Kärrman - 18 juni 2014 20:49

I förra inlägget så skrev ja att nedräkningen hade börjat för lite semester. Men ack vad jag hade fel :) Har nu bytt ställe i 3 veckor till Furuvik istället för Forsdala :) Så snart har en vecka gått och känner mig jätte trött och seg om kvällarna. Kanske man få lite semester då dessa 3 veckor har passerat? :) :)

Vi hörs?
/eliiiina

Av Elina Kärrman - 15 juni 2014 20:47

Äsch då.. Nu ha vi kört på mörkt ett par gånger så denna gång blev de mot ljusare :)
Känns lite ovant men jävlar så nöjd jag är ändå.
Lite brunare i hyn bara, sen äre helt ok ;) så soooooool kom till mig då jag är ledig ;)

FÖRE

Och nu, alltså EFTER :)

Vi ses!!

Av Elina Kärrman - 12 juni 2014 21:48

För dom har tagit studenten, för dom har tagit studenten... Fy fan vad dom är braaaaaa!!

Ooooh vilket underbart rus man får i kroppen när man ser dom glada ungdomarna komma ut från skolan. Skulle vilja göra om det själv oxå, och få uppleva denna känsla igen :)



Vi va och grattade Jimmys lillebror Pontus, jimmys lillesyster Elin och även vår kompis Josefine :)
Dom va sååååå underbart glad och otroligt fina :)

Nu hoppas jag att dessa studenter, eller även ALLA studenter ta och ha en fantastisk kväll med varandra. Ta hand om varann nu och dansa loss rejält på dansgolvet :)

Sen vill jag även tacka Josefines familj för att vi fick komma över till er och äta en fantastisk god middag tillsammans med alla. Tack än en gång :)


Sen vill jag även beklaga lite. Idag så va visst min sista dag i köket på Forsdala skolan :( huvva vad tiden har gått fort. Kommer sakna alla underbara barn där och även min bästaste arbets kollega Veronica. Vi har verkligen kämpat ihop denna tid i både vått o tort! Kommer sakna att arbeta med dig och lösa dagen på ett eller annat sätt. Hoppas ni få det bra till hösten :)

Heeeejdå Forsdala!!

Puss o kram :)

24/

Av Elina Kärrman - 10 juni 2014 22:04

Hipp hipp hurra till mig på 24 års dagen.

Livet leker, och äldre blir man visst. Men jag är fortfarande närmare 20 än 30 iaf :)

2 fantastiska tårtor fick jag bjuda mina vänner på. Och tusen tusen tack till alla vackra blommor jag fick. Och även presenter :)

/ elina

Av Elina Kärrman - 2 juni 2014 06:28

Helgen spenderade vi faktiskt i stugan. Länge sen vi va uppe där i Grannäs, och det va behövligt :)

Skönt att komma bort en stund :)
Tyvärr gick helgen för fort och nu sitter vi här med måndag morgon igen!

Dom bästa bus killarna va även där :)


Hoppas ni haft en bra helg!
//Elina :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards