anileelina

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elina Kärrman - 29 augusti 2014 21:08

Sommaren kom och jag fick 4 veckors semester. Vädret va mer än toppen, varm och härlig :)

Jag trodde jag skulle få 4 underbara veckor. Men ibland går inte allt som man tänkt sig. Min sommar har varit totalt värdelös, mådde inte 100!

Har börjat om och jobba igen, och alla bitar börja falla på plats.. Träningen har jag inte orkat ta tag i ännu. Men jag jobbar på de :)

Idag så sa jag hejdå till den underbara personalen på Pippi, och börjar på Forsdala med Veronica på måndag. Kul kul :)

Hoppas ni haft en underbar sommar! Bloggandet har jag lagt på hyllan en stund. Finna viktigare saker i livet ibland.

Vill bara tillägga att jag inte är gravid för er som tro det. Visst, jag kanske har lagt på mig något kilo, drack väldigt lite i sommar. Men de finns andra saker här i livet som kan vara en orsak oxå..

PÖSSsSS

Av Elina Kärrman - 21 augusti 2014 22:17

Ikväll blev vi bjuden på fika hemma i Gunnarn hos mamma :) smörgåstårta och vanlig tårta. Hur gott som helst, och tok mysigt :)

En liten present från oss och syster fick hon. De tyckte vi hon är värld. En sån super mamma som vi fick, vill inte byta ut henne alls :) <3

Så tack älsklingen, mamma och syster för ikväll :)

Förresten, smörgås tårtan va beställd från Ica Storuman och får klart en 10:a..
Och tårtan från kakbiten Storuman, självklart även en 10:a där med. Suuuuuuper gott :)

Är verkligen mätt och belåten, somnar nog ovaggad ikväll. Och vakna till fredag imoooooorgon :)

/puss

Av Elina Kärrman - 18 augusti 2014 19:08

Idag är det ingen vanlig dag, för det är mamma födelsedag. Hurra hurra hurra :)

Min älskade mamma, som ställer upp i vått och tort. Som alltid finns vid ens sida. Är så glad och tacksam att jag har dig! Idag blir du visst ett år äldre, men det gör mig ingenting. Älskar dig lika mycket för de.

Hoppas du haft en underbar födelsedag, fika och kalas ser vi fram emot :)

Kram :)

Av Elina Kärrman - 3 augusti 2014 22:16

Uj uj uj.. Sista dagen på semestern. De känns väl både och!
Är rädd ja kommer va död imorgon då klockan ringer 5..

Helgen spenderade vi i stugan med familjen, syster och Rasmus var även uppe :).
Så, skön och bra avslut på dessa 4 veckors ledighet :)

God natt på er :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards