anileelina

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elina Kärrman - 26 oktober 2014 21:05

Tack för denna helg :)
Lugn och lugnast har den varit. Sambon har haft jour, och grejat i chevan tillsammans med en händig karl.

Så jag har bakat bullar, umgåtts med vår fyrbenta vän. Och även träffat några vänner :)

Ett dop på min brors dotter har vi även hunnit med. Alltid lika mysigt och trevligt :)

Så nu är det snart måndag morgon och lov vecka. Men inte för mig, jobbar som vanligt :)


Hoppas er helg har varit bra :)

/e

Av Elina Kärrman - 8 oktober 2014 21:59

Saknar min motivation till träningen som jag hade förr. Kroppen, psyket och allt mår helt klart bättre av att röra på sig.

Hittade ett billigt löp band som jag köpte på en gång. Så nu hoppas jag att ja kommer använda det flitigt ;)

Premiär körde det ikväll, och svettig blev man så nog tror jag detta blir bra.
Ska iaf ta det lugnare nu då jag ska köra igång igen. Sist tog jag ut mig för mycket så blev riktigt sjuk :/

Ajja bajja, bättre och öka med gångerna istället!

Så, nu hoppas jag att lite tjurighet och jävlar anamma kommer fram hos mig.
Sen i somras då jag inte alls mådde tipp topp, ha inte många mil blivit sprungna.
Hoppas på ändring så man kanske når sin målvikt nångång;)

Puss o kram /e

Av Elina Kärrman - 5 oktober 2014 13:56

Helgen kom, tacos till middag med en mys fredag.. Kaj o Jimmy va på garaget medan jag och Sara hade hemma mys med lite vin och gotta :)

Jimmy har annars haft jour hela helgen så den har blivit lugn.
Inte mycket alls har blivit gjort, vilket jag hade planerat, men ibland blir inte allt som man tänkt sig.

Snart måndag igen då, med en ny jobb vecka!

Hane / Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards