anileelina

Alla inlägg under januari 2015

Av Elina Kärrman - 29 januari 2015 21:52

Helt otroligt. .
I två dagar nu så har vi levt i ett kaos och på snabbmat. Fan va less jag är. Vill ha riktig mat och ordning i hemmet.

I två dagar har vi iaf fått köra dit förrådet och grejer från garaget jimmy hyrt här iaf stan. . Så ett litet försprång har vi fått :)

Men.. IMORGON smäll det!
Helt fantastiskt, kan inte fatta själv..
Kl 14 imorgon har vi bankmöte, och därefter hoppas jag vi få sätta igång och flytta lägenheten :)

Har som ett rus i kroppen ;)

Så, nu blir det snart att sova.. Sen upp och jobba imorgon 7-13.30 :)
Därefter heeeeeeelg och flytt till vårt fantastiska hus :)

Puss o kram :)

Av Elina Kärrman - 23 januari 2015 19:46

Ja jävlar.. Exakt en vecka kvar tills vi sitter just nu denna tid nere i huset :)
Känns helt overkligt men samtidigt helt underbart och spännande :)

Ja förstår inte att dagarna går så fort, men samtidigt så känns det som en evighet. . Hm, ja :)

Annars så har torktumlaren kommit som vi beställde :)

Vad det är för skit återstår att se :)

Sen beställde vi en säng. Och leverans tiden skulle va 6-8 veckor. Men den dök visst upp tidigare. Så idag fick vi hem den!

Om denna går att ligga i lär vi märka. Att köpa sådant via internet är egentligen totalt värdelös. Men va fan...

Ne, lite mer banankartonger behövs för att få ne resten av grejerna som är kvar i lägenheten. Få fara ut på kartong jakt :)

Ha en trevligt fredag kväll :)

Puss o kram

Av Elina Kärrman - 19 januari 2015 19:40

Ja må hon leva
ja må hon leva
jaa må hon leva uti hundrade år...

Ett stort grattis till dig gumman.
Idag blir du 4 hela år..

Tänk att du ha varit i vår familj i fyra år. 8 små veckor var du när du kom till oss. Vi kände inte varandra men visste fort var vi hade varandra.
Du kommer alltid att va min bästa vän än, vad som händer :)

Puss o kram

Av Elina Kärrman - 18 januari 2015 20:32

Innan allt ska städas här i lägenheten så passa jag på att baka bullar, så man ha lite fika bröd klart :)

Tror det blev runt 60 st. Trevligt att hitta i frysen :)

Så nu är alla plåtar uppskrubbade..
Tycker man packar och packar men ändå äre kvar grejer överallt. Suck!

Snart är denna helg över. Är dock ledig imorgon med, då kommer tvättmaskinen att gå varm :)

Höres!
Puss o kram

Av Elina Kärrman - 17 januari 2015 16:34

Jag blir så less och tokig på detta huvud. Jag fattar inte varför jag oftast får ont i huvudet på helgerna. Eller så fort jag är ledig? Känns inte alls kul. Tur Alvedon finns iaf. . Men hade varit trevligt och veta svaret till varför, så man kanske kunde underlätta detta själv..

Jag tycker inte att jag sover speciellt lite eller dåligt heller. .
Jaja, nog för man har mkt att tänka på just nu. Kan kanske va nått sånt, men detta ha pågått ett bra tag nu..

Man kanske inte kan känna sig på topp jämt som man vill.. Bara att inse!


Puss o Kram :)

Av Elina Kärrman - 14 januari 2015 20:29

Nu kan man säga det börja närma sig.
Här har jag inte berätta för er att vi köpt hus. Så den 30:de januari lämnar vi vår underbara lägenhet och flyttar ner till vårt.

Det känns helt fantastiskt underbart att få gå vidare i livet med den jag älskar mest. Att vi ska få göra detta ställe till vårt. Som vi har jagat, spanat och kämpat för att hitta ett hus. Och äntligen va det våran tur <3

Vi kommer som sagt att flytta ner till ponderosa. Ca 6 km från stan!
Strandtomt med ett fantastiskt hus och läge.. jag längtar så!!


KRAM

Av Elina Kärrman - 1 januari 2015 19:01

Igår så tackade vi för år 2014 med ett härligt gäng :)
Tyvärr så hade jag ingen nyårs känsla, blir så besviken varför de blivit så :/

Men vi åt iaf riktigt gott och umgicks :)
Tusen tack till alla som var med och firade in det nya året :)

Samt så välkomnade vi och skålade för 2015.


Känns skönt att detta år är över. Det har kanske inte varit de bästa året enligt mig.

Nu siktar vi framåt och hoppas att 2015 blir ett bättre år.

Någe nyårs löfte har jag inte, varför ska jag har det då jag ändå inte kan hålla det jag lovar?

Hoppas ni har haft ett fantastiskt år och även nyårsafton :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards