anileelina

Alla inlägg under april 2015

Av Elina Kärrman - 6 april 2015 17:17

En påsk utan skoter körning, grilla en korv och sitta i snödrivan är ingen påsk alls..

Äntligen så är denna helg över. Den har varit hemsk på många sätt. Långa dagar, mkt göra sen ha man inte mått så bra..

Men men.. Sämsta påsken på länge iaf. Nångång ska man väl jobba oxå. Men inget jag föredrar alls..

Jag hoppas ni ha haft en bra påskhelg och ledighet. Hoppas ni ha varit rädd om varandra :)

Ska njuta av min lediga dag imorgon :)

Puss o kram

Av Elina Kärrman - 2 april 2015 12:09

I mitt senaste inlägg så berättade jag att kira gumman hade fått en infektion där han hade opererat. Inte nog med det så var han tvungen att greja lite mer där. Så förra fredagen fick hon sövas och gå igenom allt igen. Vi hoppades detta skulle gå över av sig själv, vilket det inte gjorde tyvärr.
Nu äter hon ännu starkare antibiotikakur + att vi ska tvätta där 2-3 gånger per dag.

Detta är bilder från någon dag sen..

Idag så va vi tillbaka till Hassan. Han rengjorde ännu mer och sa att vi fortfarande måste rengöra 2-3 gånger per dag. Sen fick hon mer pencelin + någon gel vi ska sätta där mellan tårna och sen bandage på. Varje dag ska det tas bort sen sättas dit nytt, i 3 dagar. Så hoppas verkligen detta ge sig nu!!

Under påsk så jobbar jag iaf. Känns som lila bra oxå då kira är sådär. Ingen idé att vara ledig då man inget kan göra med henne. Suck!

Hoppas ni som är ledig får en fin och härlig ledighet :) ta hand och va rätt om varandra :)

Puss o kram /
Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards