anileelina

Alla inlägg under juli 2015

Av Elina Kärrman - 27 juli 2015 22:24

27 juli för 9 år sedan bestämde vi oss för att dela resten av våra liv med varandra. En del motgångar samt mycket som vi gått igenom tillsammans. Vi ha gjort varandra starka och stått varann nära.

En underbar hund skaffade vi oss för 4 år sedan.
Ett hus utanför stan fick vi äntligen tag på som vi båda fastna för.. Det kan helt enkelt inte blir bättre :)

Jimmy är den mest fantastiska person jag någonsin mött. Jag ångra inte en sekund att jag kämpade för dig.

Du är världens bästa sambo, du kommer även bli världens bästa pappa till vårt mirakel jag bär på. Kira är även husse kär och jag förstår henne verkligen!

Älskar dig mer än allt, du är mitt hjärta ?
Så grattis till oss på vårt 9onde år tillsammans..

?
Puss o kram

Av Elina Kärrman - 26 juli 2015 22:19

Lite nu och då händer det någon slags förändring här hemma..
Men jag är så otroligt dålig på uppdatera bara :( Känns som tiden inte riktigt finns till nu som förr. Vet inte varför men :)
Lovar att de bli bättre här framöver..

Måste bara visa er skillnaden på vår hall. Vi blev så sjukt nöjd över resultatet.
Men målning av tak och tapetsering på så höga höjder, gör jag inte om i detta gravida tillstånd. Haha


Ja dessa två dåliga bilder är hallen innan..

Och dessa tre är den nuvarande hallen. Betydligt ljusare och fräschare blev den verkligen. Så ja, riktigt nöjd är jag iaf :)

Nu är det sen köket som står på tur. Den skrik röda tapeten skall trollas bort!
jag återkommer!

Puss o kram, vi ses!

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards