anileelina

Alla inlägg under september 2015

Av Elina Kärrman - 30 september 2015 15:16

Snart så äre dax för frissan igen. Blir bra att göra bort det innan den lilla tittar fram :)
Men ha så svårt och veta vad jag skull vija göra dock. Toppa håret är en sak ja vet. Men som vanligt så äre färgen dom är svår. Min bästaste Jessika är mamma ledig ännu så kommer prova en annan frisör denna gång. Hoppas hon ha bra idéer :)

Ibland känns det roligt o gå tillbaka mot något rött .. Samtidigt så vet ja inte om man bara skulle göra mörk botten o underhår och massor med olika slingor upptill? Hm! Hatar att det ska va så svårt :)


Du kanske ha något idé till mig? Kom gärna med förslag...

Puss i Kram
Elinaa

Av Elina Kärrman - 20 september 2015 17:46

Tänk ändå att kroppen är helt fantastisk. För ca 7 månader sen insåg vi att det levde ett litet mirakel i min mage. Att om gud ville så skulle vi bli föräldrar i november.

Man va väldigt osäker på mkt, men veckorna gick. På något sätt så hade jag nån form av nedräkning. Man visste såklart att allt kunde hända.

I gravid v 7 fick jag se vårt lilla mirakel första gången i magen. Redan då började jag att älska den lille.

Lite flera kontroller och ultraljud har vi fått göra här under vår resa. Men allt är så bra med den lille som är i magen, det är huvudsaken :)

Och nu, lite läskigt ändå så är vi nere på 60 dagar innan vi få träffa den efterlängtade. Självklart känns de lite pirrigt då tankarna kommer in på hur nära det börja vara :)

1.Första beviset på att de fanns något i magen..
2. Min älskade kropp innan den börja förändras av graviditeten
3. Min mage nu i v31 :)

Nu är det bara att sikta framåt och njuta av att vara gravid..
Ta hand om mig själv, tvätta o vika bäbis kläder osv..
Man vet aldrig när det bär till :)

Puss o kram
/e

Av Elina Kärrman - 19 september 2015 23:21

Japp, här va vi visst dålig på att uppdatera. Men allt knallar och går iaf :)

Tänkte att jag skulle ge er en uppdatering om hur köket blev efter tapetsering!

Här får ni en påminnelse om hur det såg ut före;


Va lite tomt i fönstren dock på dessa bilder men :) inte det jag skulle visa.

Här kommer köket i nuläget;

Den röda "djur" tapeten måste jag ju erkänna att jag inte saknar faktiskt.

Så tycker det blev just och bra :)
Hoppas nu samtycker, berätta annars era åsikter i kommentars fältet :)

Puss o kram / e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards