anileelina

Alla inlägg under april 2016

5 /

Av Elina Kärrman - 28 april 2016 15:20

Idag torsdag så vare dax för Liam igen. Läkarkoll och vaccin!

5 å en halv månad, check! Shit va fort allt går säger ja bara. .

Allt såg jätte bra ut. Han blev "godkänd", inga fel eller så alls. Vilket känns bra!

Inga konstigheter, sist fick han feber. Så hoppas han klarar sig denna gång. Peppar peppar :)


Klart man måste mysa lite oxå. Väldens underbaraste unge!!

/ mamma elina

Av Elina Kärrman - 23 april 2016 15:31

Man kan undra om man hamnat i någon 30 års kris. Vilket det inte känns som...

Men ser du någon skillnad på mig?


Älskar att va lite busig sådär ;) tihi

/ mamma elina

Av Elina Kärrman - 18 april 2016 15:04

Hipp hipp, hipppppppp!
Idag så har vår fantastiska unge varit i våra armar i 5 månader. Tiderna blir bara bättre och bättre! Kul att se all förändring och utveckling grabben gör :)

Snart vill jag stoppa tiden känner jag. Hinner inte njuta av allt man kan göra när man är mamma ledig!

/mamma elina

Av Elina Kärrman - 16 april 2016 09:57

Vår lilla gosse tar så sjukt mycket tid, att man nästan glömmer bort sig själv lite. Febern gick över på en dag, men han fick Alvedon ändå i 3 dagar pga. Att han hade ont nånstans. Men vars!?

Nu ha han även hittat på att han inte ska äta välling. Precis som att det är riktigt äckligt. Så försöker nu ge han mer gröt och lägga in en banan eller nått annat under dagen. Lill killen vägra äta, han är som utan mat egentligen hela dagarna, vilket gör att man bli lite orolig. Han få inte i sig vätska, och som mamma hjärna lite irriterande/frustrerande. Så vi ska kolla vikten till veckan och vi få prova oss fram som sagt med mer gröt, vatten på sidan av osv, och hoppas de är det han vill ha istället :)


Annars är han världens underbaraste människa. Hur glad och go som helst!
<3

/ kram mamma elina

Av Elina Kärrman - 12 april 2016 07:07

En ny vecka har dragit igång. Liam har varit snuvig hela helgen. Fick dock feber igår. Kom som ett brev på posten, suck!

Inatt fick vi kämpa jag och lill kisen, sova stundvis på soffan, så Pappa i huset sku få sova :)

Känns som liam ofta åker på feber stackarn!

Jaja, ni få skicka oss en krya på kram iaf. Hoppas detta ge med sig fort :)

Kram Elina

Av Elina Kärrman - 5 april 2016 09:10

Nu är påsken -16 över. Veckorna springer bara iväg visst. Men nu har Jag och Liam varit borta ca 2 veckor. Jag tycker det är otroligt skönt att va hemma igen. Liam tycker nog det är för tråkigt här hemma. Betydligt lugnare, mer ensamt och ingen som roar han hela tiden. Men om nån dag under han kanske att det är såhär vi lever ju :)

Nu är vi tillbaka till vardagen! Man måste veta vad det är för dag tex. Haha! Helt sjukt vad man tappa av att bara ba och ha det helt underbart ute på fjällen :)


/elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards