anileelina

Alla inlägg under juli 2016

Av Elina Kärrman - 23 juli 2016 21:36

Nu så har motorveckan här i Lycksele dragit igång.

Vi verkar ha kanon väder, än så länge och många besökare har kommit till stan.


Nu har vi en full vecka med massor av aktiviteter. Roligheter och chans att umgås med massor av folk.

/ mamma Elina

Av Elina Kärrman - 15 juli 2016 21:26

Gubben i huset har semester från jobbet. Men är då istället ute på andra uppdrag. Jag och Liam har varandra och försöker få vardan att rulla på. Älskar mest dom soliga dagarna då vi få spendera dagen tillsammans ute i solen.


Pappa Jimmy har som sagt varit uppe i hemavan på lite grävnings uppdrag bland annat. Hinner tyvärr inte uppdatera speciellt här då. Mina dagar är full av annat :)


I torsdag så började hjärtat att rulla hemåt med hela ekipaget. Han tänker ta hem grävaren för lite jobb på hemma plan sant en massa grävning hemma hos oss. MEN innan dess så tog han ett stopp i grannäs för att utföra ett jobb här.

Så jag, Liam och Kira hoppade i bilen och åkte hit. Än fast pappa Jimmy jobbar så är ändå familjen så gott som hel. Vi få ändå rå om han stundvis :)

Å Liam han bara älskade att åka grävare. Allt gick bra, inget grin och skrik faktiskt. Det gunga så bra så han somnade en sväng, lill killen vår ?

Så snart blir det hemgång för oss igen!

/mamma elina

Av Elina Kärrman - 10 juli 2016 20:01

Helgen rusade förbi även denna gång. Jag Liam och Kira åkte upp till stugan där mamma, pappa och syster befann sig. Jimmy va kvar hemma här och pyssla på :)

Lite fick vi iaf gjort där uppe i grannäs, annars bara mysigt och umgås såklart.

Jimmy har nu semester från och med imorgon. Så nu är han ledig i 4 veckor så vi få umgås lite hela familjen. Känns fantastiskt:)

Mvh /
Mamma Elina

Av Elina Kärrman - 4 juli 2016 21:32

Ännu en ny vecka är igång. Sista jobbar veckan för pappan i huset. Sen få han lite semester från lastbilen iaf!

Puss å kram
/ mamma elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards