anileelina

Alla inlägg den 1 juli 2017

Av Elina Kärrman - 1 juli 2017 21:50

Igår åkte vi till gunnarn efter middag. Hade en trög natt så Liam fått hosta, samt värk i kroppen. Tur bror hade Alvedon som underlätta värken iaf för lillen.

En sväng på marknaden blev de av idag. Sjukt jävla besviken blev jag tyvärr. Köpte bara kola. Fanns inte ens sockar, Foppa tofflor eller nått som vi va ute efter. Så hm, bad köper man där egentligen? Aja, vi fick iaf dagen att gå =)

Liam fick åka karusell för första gången med Rasmus. Gick huuuuuur bra som helst . Stor killen =)


På eftermiddag grävde vi upp ett par buskar hos mamma som vi ska prova sätta ner här hos oss. Ska bli spännande och se! Vi ha inte tagit så det räcker hela vägen, utan fick bli pö om pö.

Jimmy åkte sedan tillbaka till Storuman för att spendera kvällen där på galen. Men jag och Liam åkte hem istället. Kändes skönast så. Jimmy kommer väl förhoppningsvis hem inatt nån gång =)

Hoppas du haft en bra dag!
Puss å kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards