anileelina

Direktlänk till inlägg 21 juli 2017

V 30

Av Elina Kärrman - 21 juli 2017 21:56


V. 30 (29+0) är här.
Nu är det bara ca 10 veckor kvar. Tiden springer iväg, men samtidigt känns de så långt bort ibland..

Ett BM besök hade jag i veckan. Allt såg bra ut. Bäbis ligger med huvud neråt, rätt långt ner. Och rumpan upp mot revbenen. Därför ja få sånna tryck uppåt. Sen hörs förlossningarna oxå ha en orsak till att bäbis trycker sig neråt.

Ibland ha ja så sjukt ont så ja känner mig kobent. Nattsömnen blir även rubbad då man ha värk.
BM sa man kunde ta Alvedon för sånt, istället för att "lida".

Annars såg allt bra ut, liiiiite socker hade ja visst. Konstigt tycker jag. För såååååå mkt godis å kakor äter ja inte? Men få tänka till lite kanske nu under semestern. Ska tillbaka om 3 veckor.

Puss å kram
Mamma Elina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Kärrman - 19 oktober 2020 21:30


Alltså vintern borde man kunna skrota. Känner mig inte alls redo på något sätt alls med snö.. Var är min energi? Min glädje? Måste ja tvätta, laga mat? Hm... Vi ha haft mycket på jobbet nu ett längre tag, tror det börja ta ikapp. Även mycket ...

Av Elina Kärrman - 13 september 2020 21:27

Liam har sedan ett tag nu varit på furuvik förskola, avdelning pippi. Det är en språkförskola som är helt suverän. Det va lite mycket där ett tag, mycket möten på förskolan ang. Liam! Han har sina behov, kräver mera tid osv. Vilket inte förskol...

Av Elina Kärrman - 23 augusti 2020 22:14

Världen vände upp och ner på en natt, typ! Tänk vad mycket man få va med om , och tänk vad mycket mer mina barn kommer få va med om. Helt plötsligt stannade världen. Ingen gick till jobbet, affären, eller familjerna... Tycker personligen al...

Av Elina Kärrman - 9 september 2019 19:44

Oj, tvär titta in här och inse att det va länge sedan jag skrev någon rad. Mycket har hänt sen sist, men orkar inte skriva just nu. Det kommer! Men, allt är iaf bra. Man jobbar och försöker få vardagen till att rulla på. Antar ni oxå inte hinner så...

Av Elina Kärrman - 16 maj 2019 21:22

Du va den första som kom till oss och förgyllde våra liv med massa bus och kärlek. Du testade vårt tålamod medans du va den underbaraste som fanns. Du va den bästa vän, du trösta, förstod och uppmuntra en i alla lägen. Världens bästa barnvakt då...

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards