anileelina

Alla inlägg den 5 september 2018

Av Elina Kärrman - 5 september 2018 12:25

Mmmm, dom börja de med vårt sovrum förra måndagen. De slutade med att de blev skit allt och hållet. Han slipade, Betsade och lackade. Vilket inte alls blev bra. Så vi klagade direkt dagen efter. Allt tar sin tid med allt..
Trodde först vi skulle få klick golv istället. Det hade varit smidigast tycker jag, och snabbast.

MEEEEEEEEN, så blev de inte. För det blev en reklamation på lacken så ville såklart återförsäljaren att dom skulle prova en annan lack. Så igår kom en kille och slipade golvet trä rent igen. Så hoppas dom hinner klart i veckan med golvet. Vilket jag inte tro men...

Sånna prickar blev det över allt på golvet då han va klar. Vilket jag störde mig på, så därför klagade vi.

Kom fram mer prickar efter han slipade lite grann bara. Så något blev såklart fel!

Hoppas som få till det nu, när dom börja om från början. Orka inte så kaoset mer hemma!

/ mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards