anileelina

Alla inlägg under november 2018

Av Elina Kärrman - 20 november 2018 07:29

Den 18 november 20.39 föddes de en kille som förändrade allt. Självklart på ett positivt sätt. I söndags fyllde han 3 fantastiska år. Fartfyllda år, och fler ska vi dela med dig<3


Ett stort grattis till dig min fina!

Liam ville ha kalas, så vi bjöd dom han/ vi umgås med. Tårta och kaffe till, skulle Liam såklart ha. Kalas utan tårta skulle bli konstigt i vårt umgänge. Är något barnen förväntar sig =)

/ kramar mamma

Av Elina Kärrman - 11 november 2018 22:10

Grattis till alla fantastiska pappor där ute!!

Men mest till min fantastiska pappa och såklart han som är pappa till mina två underbara barn <3


Här blev det inget speciellt då jimmy jobbar.
Vi köpte en blombukett och lite annat som Liam valde. (Såklart en godisbit).
Är väl tanken som räknas!?

/ mamma Elina

Av Elina Kärrman - 8 november 2018 12:49

Tyras rum är inte riktigt klart än. Känner mig tom på idéer.
Ha kvar en hel vägg, som jag inte vet vad ja ska göra med riktigt?
Förut hade vi ett lektält där, men det lektes sönder hela tiden. Så måste hitta på nått annat.
Har ni några tips och idéer kanske?


Sista bilden, ser man de tomma hålet, som jag inte vet vad man ska göra av. Hum!

/ mamma Elina

Av Elina Kärrman - 8 november 2018 07:10

Nu kör vi lite feber här. Den verka va lite hoppig. Kommer och gå, kommer och gå.

Fördel med jobb varannan vecka är att man inte behöver vabba iaf. Antingen är jag hemma, Eller jimmy =)

Hoppas bara den inte blir långvarig nu.

/mamma elina


Av Elina Kärrman - 2 november 2018 20:36

November månad har anlänt. Det regna mer än vad det snöa? Hum...

Vi kommer drunkna i snö sen då de väl sätter igång, om vi ska få någon mängd iår?!

Snart är min jobbar vecka över. Jobbar även måndag. Sen lite ledigt i 7 dagar.
Ihelgen är vi bara hemma vid, måste stor städa lite osv. Sen ha det varit rätt mycket på jobbet med kurser och apt, så ha blivit sena dagar bla. Så känns skönt och bara va oxå..

Snart snart snart får man julpynta. Hur mysigt blir inte det? Kul med lite pyssel kan ja tycka =)

Måste försöka få nå julkort taget oxå på kidsen. Ska bli spännande, med 2 barn som aldrig sitter still. Haha!

/ mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards