anileelina

Alla inlägg under december 2013

Av Elina Kärrman - 29 december 2013 16:58

Igår så va lördagen här....

Väckarklockan fick jag ställa (äntligen) för att fara till bästa frisören, vid halv 9 på morgon :)

 

Det är alltid roligt att fara till frisören och få fräschare hår. Jag bruka alltid vänta in i det sista innan jag far dit igen. Man hinner bli mer än less på hur håret ser ut innan ja boka. Men då blire bara bra och bäst då man far dit :)

 

FöRe:

 

 

 

 

 

Sist jag va på ett besök hos Jessica så blev håret såhär som ovan.

 

Och nu då jag va där igår så gjorde vi såhär:

 

EfTeR:

 

 

 

 

 


Liiika mörkt som jag hade innan blev det då inte :)

Tycker det blev lite annorlunda, men ändå bra...

 

Gilla att göra förändringar, alltid lika skojj och få göra något nytt :)

 

/E

 

 

 

 

Av Elina Kärrman - 26 december 2013 16:54

Igår så vare julafton igen för oss i Gunnarn hos mamma och pappa.

Bror med familj, syster med barn och farbror var även där :)

Vi fick super god maaaat samt efterrätt, tomten kom även på besök och massa klappar blev utdelade. (Mest till barnen)

Så vi hade en jätte trevlig dag/kväll med massa mys och snack. De är inte ofta man träffa alla sådär så man få ta vara på den stunden :)

Så nu va julen över för detta år 2013, nu äre ett helt år till nästa jul :)

Och vi vill tacka alla så jätte mycket för alla julklappar :) vi kommer att använda dom väl :)

/e

Av Elina Kärrman - 24 december 2013 21:24

Vi önskar er alla en riktigt GOOD JUL från oss familjen Kärrman Bjuhr Larsson :)



Vi variera år med att fira jul hos varandra, så i år va vi i Umgransele hos Jimmys familj. Då betyder det att imorgon (juldagen) åker vi till min familj och fira jul..


Vi ha fått en riktigt god julmat, gott snacks och efterrätt <3

En massa mys..
pratande och skrattande..
tv:n ha varit igång med alla traditionella tv program...

Och ja, denna dag/kväll ha varit fantastisk. De är inte så ofta vi få samlas alla här och umgås <3

/e

Av Elina Kärrman - 23 december 2013 09:29

Igår så vare givetvis 4:de advent. De få vi inte glömma, för imorgon äre julafton :)


Men nå tv mys blev de inte för oss. Vi ha bara kanal 6, och där gick de ingenting att se.. Suck!
Så jag tog med mig paddan till sängen och försökte hitta nått att se från den men fanns inget! Så de blev en tidig kväll för oss. Än fast ja e juuuuuul ledig :)

Hoppas ni hade en trevlig, skön och mysig fjärde advent <3

/Elina

Av Elina Kärrman - 21 december 2013 23:02

Idag så åkte jag, hjärtat, Jossan och sebbe ut till kaj o Sara i Bjurfors..

Vi surra, hade trevligt, fika gott och åt gott.. Tacos serverades med julmusik i bakgrunden, himla trevligt :p hehe

Och självklart så är huset deras så mysigt och fint :)


Så tusen tack mina fina för en trevlig lördag <3
Det händer inte så ofta nuuu så då vi väl ses äre extra mys..

//elina

Av Elina Kärrman - 21 december 2013 00:12

Idag så gick vi brudarna i köket på några dagar jul ledigt, för att vila och samla kraft samt ny energi :)

Själv så kommer jag nu att va ledig till den 7/1.. Så det blir ett par dagar man få ta hand om sig själv, umgås med min lilla familj samt vänner och familj!

Så vill bara säga att jag nu har JULLOOOV, tihi :)




Jag hoppas att ni andra oxå få ha lite ledigt här vid jul och nyår! Ta hand om varandra, ät gott och njut :)

/e

Av Elina Kärrman - 15 december 2013 19:05

Det går verkligen framåt och nästan för fort.. Veckorna bara rusar iväg så man knappt hinner med själv.

3:de advent idag, så tänd det tredje ljuset och mys med nära och kära :)

Dumle kakor är bakade och blev helt godkända. Knäck är även kokad med där blev ja missnöjd, inte alls som jag vill ha dom! Så få kanske koka om och göra ett nytt försök :)

Hoppas er helg ha varit bra :) det ha min varit. Den ha bestått av vila vila vila, och ja vet att det låter tråkigt. Men något som jag behövde :)

/elina

Av Elina Kärrman - 14 december 2013 00:15

Fredagen kom och är snart slut :)
Vi ha haft en trevlig och mysig kväll hos Anna. Ätit gott och hjälpt till lite med nå saker :)

Lite lyx med plankstek kanske, men de va suuuuuper gott. Och de e inte ofta man gör heller :)

Nu återstår bara och se vad resten av helgen ha att erbjuda!
Tack för denna kväll :)

God natt :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards