anileelina

Alla inlägg under februari 2017

Av Elina Kärrman - 28 februari 2017 21:18

Yeeeeey idag så äre såklart fettisdag. Och man ska såklart äta en semla då..

Här hos oss är de då check =)

Blev inga hemmavarande, fick bli från ica normalm. Men dom va oxå goda =)

Anta att du oxå åt en semla idag? Eller kandke rent av två?


/mamma elina

Av Elina Kärrman - 26 februari 2017 21:47

Ännu en vecka går mot sitt slut, å vi välkomnar en ny. Liam ha haft de besvärligt med hosta och feber hela veckan. Lördags va han mkt bättre så vi va ute en liten stund och körde bob och skotta snö. Hoppas nu ha få va frisk i några veckor innan nästa smäll. Åter dagis tisdag, så vi få se hur länge det vara innan vab..

Idag så har vi fått umgås med en hel hög av folk. Alltid kul att träffas här ute med lite ute aktiviteter och gott fika.

7 barn och 10 vuxna. Hur underbart som helst. Massa skoter spår och nertrampat överallt:)

Hoppas ni haft en bra helg!
Nu sängen och ladda för jobb imorgon!

Puss å kram.
Mamma elina

Av Elina Kärrman - 20 februari 2017 18:22

Ja just! Visst vare Vabruari?
Det kan man säga vi känner av visst.
Fatta inte var alla barn få allt skit ifrån? Hmf...

Iaf så fick Liam öroninflammation. Efter den kuren va över ha han haft lite problem med magen. En aning lös bajs. Det höll i sig i flera flera dagar. Och nu imorse ringde dom från dagis att han ha feber, igen lixom? Hm..
Tycker de är himla konstigt att han aldrig få va frisk.
Men! Hörs ju va denna vab månad nu så..

Tycker det är märkligt bara att man ha klarat sig själv. Bara Liam som åker dit. Suck!

Hoppas era barn få va friska =)

/mamma elina

Av Elina Kärrman - 14 februari 2017 20:44

Vill börja med att önska er en glad alla hjärtans dag!
Hoppas ni haft en hel mysig dag =)

Själv så bjussades det på jobbet lite choklad och hallon hjärtan.
Så mysigt att det uppskattas sånt där =)

Sen när ja kommer hem, mötes jag av detta!

En jätte fin bukett, hallon hjärtan och en chokladkaka. Min sambo kan verkligen överraska mig. Blir så glad sånna gånger så jag vet inte hur ja ska tacka honom.
Han vet iaf att jag älskar han! Det är nog det viktigaste, att vi ha varann =)

Puss å kram
Mamma elina

Av Elina Kärrman - 12 februari 2017 21:46

Helgen kom, och gick som ett skott!
Åter måndag imorgon..

Men, vi ha varit å fikat för Jennifer som fyllde år förra veckan! Hipp hipp hurra världens bästa =)
Smörgåstårta och tårta till kaffet. Hel lyx, och jäkligt gott =)

Så den dagen tackar vi för =)
Annars så ha vi haft här en massa kaffe gäster. Bara trevligt de =)

Ett besök på nallebjörnens blev det idag med Erik, Sofia och mannfred =)
Va absolut välbehövligt för Liam. Han som inte fått leka av sig på ett tag nu. Bara en massa sjukdomar.

Så denna dag uppskattades (Tror jag) =)

Hoppas ni haft en bra helg!

/ mamma elina

Av Elina Kärrman - 11 februari 2017 17:48

Natten till torsdag så va Liam helt otröstlig. Vi förstod att han hade ont någonstans. Morgonen efter besökte vi doktorn, och det visade sig att han hade öroninflammation på ett öra.
Så heeeeejjjjj pencili och inge dagis!
I 5 dagar ge vi honom, så vi få hoppas det är bättre sen =)


/ Mamma elina

/

Av Elina Kärrman - 5 februari 2017 19:38

Glömde, ville lägga in lite bilder från helgen =)

Av Elina Kärrman - 5 februari 2017 19:35

Ja det blev bara inte vab torsdag å fredag. Liam ha haft feber även hela lördag med. Idag har han legat på 37.5 som mest =)
Men lite hosta och lite snuva smyger sig på hörde jag ikväll. Så vi få se ur han är imoegon. Såg även att han va röd i ett öga efter vi varit ute. Så hoppas de inte blommar upp nå där..

Hoppas jag få jobba imorgon. Ha haft så tråkiga dagar så jag klättrar snart på väggarna. Suck

Jobba jobba jobba =) =)

/ mamma elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards