anileelina

Alla inlägg under juli 2014

Av Elina Kärrman - 29 juli 2014 17:04

Motorveckan kom som ett skott, och tog slut lika fort.
Folket bomba lilla Lycksele som vanligt. Kul att så många vill va med och delta i alla evenemang och även i publiken..
Vädret kan inte ha varit bättre. Tycker dock personligen att det nästan va för varmt. Svårt att hålla sig från solen då man for på något av evenemangen :)

Myst ute på vattnet, umgåtts med underbara personer, haft syster på besök och mycket mer hanns med :)

Tack även för detta år. Första lediga motorveckan, sen jag gick ut skolan. Så det va härligt att prova på det oxå :)

/e

[Bild]

Hoppas även ni hade en super vecka :)

Av Elina Kärrman - 16 juli 2014 06:35

Många kommentarer har jag fått att jag har rasat mycket i vikt.

Det är något jag har kämpat som faan för, har aldrig mått så bra som jag gör idag.

Många frågor- om hur jag gjort, mår jag bra, tycker jag tränar mycket osv..


Men har man nått toppen och man känner att livet vänder på sig automatiskt så blir allt en lättare match.

Att ändra kost gjorde att jag bara gick ner 10KG. Så börja där gott folk. Tänk på vad ni stoppar i er i första hand.

Sen då jag blivit lättare kunde jag röra mig mer, så då blev det promenader som gick över till löpning!

Lite gym besök då och då tryckte jag även in, men det är något jag skulle klara mig utan.


Tyvärr så går det oftast aldeless för långt innan man vakna till och förstår vad man har gjort med sin egen kropp. Oftast så är det en själv att skylla på. Vissa blir förvisso sjuk och dom kan inget rå för.


För mig så vaknade jag till, och fick mig i en tankeställare då jag ställde mig på vågen. Just då insåg jag var ja va på väg....


Hittade lite bilder från förr:


        

Som sagt, jag har ännu inte nått min målvikt. Det kommer jag att få börja kämpa om senare :)

 Men är jätte nöjd med mig själv idag ändå!

En sak är säker, jag kommer aldrig sätta mig i denna sitts igen!!


Bilder från nutiden :)

 

                 

 


Ger mig själv iaf en klapp på axeln.

Nu har jag gjort det jag länge har tänkt göra....


Tack för att jag fick visa lite eeeeego i detta inlägg ;)



Ha d bäst / E

 




Av Elina Kärrman - 13 juli 2014 22:09

Nu så har jag avverkat första semester veckan. Vädret har varit helt otroligt braaaaaa :)

Jag har mest njutit av sooolen, varit med Kira men även gjort lite hemma sysslor.

Haft besök av Johanna och Caspian samt syster :)
Ätit oroligt gott, badat och umgåtts med vännerna. Har haft en underbar vecka i helhet :)

/ e

Av Elina Kärrman - 7 juli 2014 07:29

Helgen är förbi, och den va helt underbar :) älsklingen va ledig från jour så fick ha han hemma hela helgen :) jag bjöd på smörgåstårta på fredagen, vilket va riktigt gott :)

Jag fick umgås med bästa Johanna och Caspian.
Även umgåtts med andra vänner, ätit gott.

Vädret var även med oss så soooooola och bada. Hör och häpna, bada för första gången :) men måste tillägga att de fan inte är varmt i vattnet :p

De va min underbara helg de :)

Hoppas er ha vart lika bra :)

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards