anileelina

Alla inlägg under juli 2012

Av Elina Kärrman - 9 juli 2012 21:12

 Efter 2 veckor sjuk och risig så tänker ja skita i den lilla hosta ja ha kvar och börja träna igen.

Idag hoppa ja i träningsklädera och plåga mig 3,75 km. Men snacka om att man tappa mycket av att inte träna på någon vecka. Suck!

 

 

 

Nu känns det som man är tillbaka på ruta 1 igen, men bara att kämpa på :)

 

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 6 juli 2012 07:43

 Trött trött trött känns de som man ha varit heeela veckan.

Så därför ska de bli skönt med helg efter arbetspasset idag..

 

Tro att jag skiter i allt, Swampsoccer, Brolle bl.a och åker till stugan istället för lite mys ;D

 

Tack och HEJ!

Av Elina Kärrman - 4 juli 2012 21:50

 Att bli förskyld nu verka vara segt.

I 2veckor ha ja varit snorig och hostan e fortfarande kvar, suck.

Träna kan man ju inte göra och allt e bara så tråkigt, man känner sig sååååå slö..

 

Nu vill ja bli frisk så man kan börja röra på sig igen, hum..

 

 

Av Elina Kärrman - 3 juli 2012 23:31

 Ikväll så ha det varit riktigt fint ute.

Den började med först middag med fam. Båtsman hos Elisabeth i Forsvik.

Sen tog jag och Johanna en skööön prommenad.

 

 

 

 

Efter de så följde vi med Johan (johannas bror) ut och skull provfiska.

Och självklart så fick han 2st, så nu är endel av middagen fixad tills imorgon;D hahahaha

 

 

 

 

 

Min dag, förutom jobbet då :)

 

Puss o Kram

 

Av Elina Kärrman - 2 juli 2012 07:24

 Helgen kom, men den gick lika fort.
Storumandagarna som de kallas va det ihelgen. Vädret hade vi inte tur med iår men det hindra ingen i Storuman för utgång ändå ;D

 

Fredagen blev de hotellet med brudarna. Där va de så förbannat mycke folk så det va egentligen inte alls så skoj.

Att komma fram till baren för att betälla något, eller få ett vatten glas tog minst 45 min, så det va dåligt. Men musiken där va annars helt ok :)

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Marknaden blir visst bara mindre och mindre, tycker ståndena bara försvinner med åren.

Detta kommer väl tyvärr oxå att dö ut med tiden. Som vanligt så hitta ja ingenting där mer än mat´n ;D

 

Och själva galan på lördagen alltså va åt helvete blött, regn och regn. Tyck man inte träffa så mycket folk där för alla va ju som i en klump under tak. Men roligt gjorde man det ändå :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sådär, mina kvällar ihelgen typ.

Kameran glöms ju oftast bort efter ett tag, hahaha ;)

 

Hoppas ni andra oxå ha haft en kanon helg trots vädret.

 

/E

 

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards