anileelina

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Elina Kärrman - 2 juni 2012 09:35

 Vilken jävla morgon alltså...


Telefonen ringde dolt nummer ca 05.30 imorse, och nära va det att ja inte skulle svara men tur jag gjorde det.

Då säger andra sidan såhär:


Hej Elina, detta va ... från polisen.

jag: hej? jaha?

Känner du igen en vit passat?

jag: hm, ja det gör jag?

GSB....?

jag: ja?

Äre din pappa som står på bilen?

jag: jaa, så äre vadådå?

Ne, det ringde en gubbe här till oss nyss och säger att bilen din stå nerför slänten med näsan mot gammplatsen?

jag: VAAAA? Hur i helvete ha bilen kommit dit??

Det kan ja tyvärr inte svara på?, gubben säger att det se ut som en växel e i, så ja tycker du borde gå och flytta på bilen.

jag: hm, jaa? det kan nog vara en idee att ja ta och gå ne och se vad som ha hänt egentligen.

Klick...


Och mycke riktigt, det första ja ser då ja kommer runt knuten är att bilen inte står på parkeringen, det andra jag ser är



att bilen har farit precis ner för slänten...


Och när jag själv kommer ner ser de ut såhär:




Och hur i helvete ha bilen hamnat där med en växel i?
Det förstod inte gubben heller, ha va lur på att ett helt gäng hade puttat ner bilen :S



Tur inget gick sönder vad ja se nu iaf, men VILKA IDIOTER!!!
SKA MAN INTE KUNNA PARKERA PÅ SIN EGEN PLATS LÄNGRE??



Ne, det blir nog och ställa bilen PRECIS framför motorvärmarstolpen, för då måste dom ju ta bort den först!!



HM....



/E 


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards