anileelina

Alla inlägg under april 2013

Av Elina Kärrman - 11 april 2013 16:50

 Träningen har jag som lagt åt sidan. Det va kanske en månad sen sist jag tränade, och varför vet jag inte? Kan bero på att ja jobbar så mycket, så energin till att träna finns tyvärr inte...

 

Idag efter jobbet va jag och Kira ut och promenerade. Och hej å håå va det känns att kondition visst ha blivit sämre, haha! Det är ju nästan skrämmande då man märker skillnad och känner skillnad!

Hmf, inte bra Elina...

 

 

 


Annars så funkar det bara bra i köket. Jag trivs som fisken i vattnet faktiskt :)
Mat tant är inte så dumt som det låter ska ni veta, hehe!


Tack o Hej!

/E

 

Av Elina Kärrman - 7 april 2013 21:14

Söndag idag, och det känns som en vanlig vardag. Garanterat för man ha jobbat hela helgen oxå.

Kaj och Sara dejta jag och Jimmy ikväll. Gjorde en god middag tillsammans och hade de riktigt trevligt :)

Nu ska resten av kvällen bestå av att ladda mer jobb som börja imorgon.
Byter från Åhlens och hoppa in i köket igen i 3 veckor.
Sååå nagellack bort, smycken bort och helt andra uppgifter check!!

Tack o hej!!
/e

Av Elina Kärrman - 5 april 2013 08:41

Att hacka upp morötter och ha i kylen tycker ja är bra :)
För då känns det som man gå och små äter dom hela tiden istället för att hitta nå sött att dugga på.
Nå sött behöver ba verkligen inte nu då jag inte ha orken eller energin till att träna. Bättre ja orka jobba istället :)

/e

Av Elina Kärrman - 4 april 2013 09:10

 jobb jobb jobb jobb :)
det kan man säga att mina dagar här framöver består av.

har kvar att jobba 10 dagar innan jag är ledig 1 sen jobb igen, men visst äre härligt??


Imorse vakna ja av en förbannad huvudvärk så ville bara dra täcket över huvudet.

Men, med lite Ipren osv så börja det ordna upp sig. Som tur är :)


Kira är kvar uppe i stugan och fira fortfarande påsk. Hon ha tur hon :)
Men klart att lill stumpan oxå ska ha "semester" ;D


Ja, så här på bloggen lär det inte hända såå mycket intressant dom senaste dagarna tyvärr. Jag vet ju vad ja gör dom här dagarna..


Följ mig istället på Instagram då jag inte uppdatera här: aaniile


 


/E

Av Elina Kärrman - 2 april 2013 19:21

 Snart så va min lediga dag över :( Den ha gått aldeless för fort tycker jag.. 


Meeen, nu så ha man blivit lite fräschare i håret äntligen.

Va idag hos bästaste Jessica och vi gjorde något riktigt snyggt :)


Fick en mörkare brunfärg i håret samt blonda slingor undertill...


 


 


 


Så känner mig riktigt riktigt nöjd :)


I tidigare inlägg kan ni se hur håret såg ut innan om du är nyfiken och vill se skillnad..


/ E

Av Elina Kärrman - 2 april 2013 10:40

Idag så va man ledig.. Hade nästan hellre velat va ledig lite senare på veckan men e glad ja e ledig nån dag iaf :)

Nu på förmiddagen åkte städgrejerna fram så nu är det gjort bort..
Sen ha maskinen gått varm sen halv 9 och snart e det oxå klart. Skööööönt :)

Sen ska jag bara njuta av dagen tills ja ska klippa mig vid 4 :)

Tjing
/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards