anileelina

Alla inlägg under juni 2013

Av Elina Kärrman - 10 juni 2013 22:07

Tusen, tusen tack för alla gratulationer idag. Det värmer verkligen :)

Och tack älskling för dom fina rosorna du kom hem med :) älskar dig!!

/e

Av Elina Kärrman - 10 juni 2013 21:09

Ikväll så fick mina naglar en ny look :) tycker det är skoj och pyssla..
Använde mig av samma som sist, gelé lack :)

Nu få dom va lila en stund, sommrig färg :)

Av Elina Kärrman - 8 juni 2013 16:39

Nu äre väl nästan klart ute på bakgården. Blommorna på plats och även vindskydden :)

Nu äre bara utemöblerna som fattas :)

/e

Av Elina Kärrman - 6 juni 2013 11:51

En liten sovmorgon tog jag i morse. Men solen gav mig en massa energi så jag bakadefrukostbröd. Pistagebrös blev det, och de va Low crab bröd. Faktiskt riktigt gott, Jimny åt det till och med så då måste de blivit godkänt :)

En tur till Vilhelmina kommer vi även att ta idag. Sen vad dagen erbjuder få vi se :)

Ha en skön ledig torsdag :)

/e

Av Elina Kärrman - 4 juni 2013 21:10

 Idag efter jobbet så hade vi en trevlig avslutningsmiddag.

God mat och fika, och för min del skojj och se de flesta ansikten som jobba lite överallt på olika kök :)

 

Så nu äre nedräkning. Med avslutningsdagen så äre 3 arbetsdagar kvar innan det blir lite ledigt :)

 

- - - - - - - - - - - 

 

Mamma, anton och rasmus ha även varit här i Lycksele idag på leklandet.

Så bjöd henne på kaffe innan hon åkte hem, mycket trevligt :)

 

/E

Av Elina Kärrman - 1 juni 2013 09:58

Jag har länge varit sugen på och göra gelé naglar för ja tyck det är snyggt och att dom håll mer än ens vanliga nagel..

Men längd på mina egna naglar ha ja inga problem med. Så därför köpte jag igår ett nagel kit från Åhlens.

Det är i princip samma sak som gelenaglar.

Man använder sig av gelé nagellack och uv-lampa..

Ska bli spännande och se hur detta sitter :)

Men naglarna blir mycket hårdare och snyggare än med bara vanligt nagellack :)

/e

(Före o efter bilder)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards