anileelina

Alla inlägg under juli 2013

Av Elina Kärrman - 31 juli 2013 22:34

Ikväll efter middagen så träffade jag och Jimmy, Jocke och Hans. Sen lastade vi mini fyrhjulingen på bilen och drog till Sebbe och Jossan för en kaffe tår och massssssa fika. Usch, känner mig så mätt på sötsaker!!

Men roligt hade vi.. Körde en massa fyrhjuling där runt runt och hade skojj :)

Snacka om att man kände sig som 7 år igen då man satt på den lilla och puttra runt!

/E

Den va faktiskt inte så liten för mig ändå. Men jag är dock inte så stor kanske :) passade perfekt!! Haha

Kira fick såklart oxå prov åka den. Kanske inte de hon gilla mest, men hon satt kvar iaf. Och lite roligt tro ja hon tyckte det va ändå :p

Av Elina Kärrman - 29 juli 2013 14:38

Nu så är den efterlängtade, populära motorvecka slut här i Lycksele för iår. Som vanligt så blev stan proppad med massa folk från alla möjliga ställen, och det är kul :)

Men för min del så ha ja haft lördag hela veckan för ha jobbat och de ha varit ett stå hej från tisdag istort sett. Så är riktigt glad detta är över :p

Ha försökt fara på de arrangemang som dom ha fixat kvällstid. Men några alkoholdrycker blev det inte. Hade absolut ingen lust så avstod hellre!

Nu äre bara att hoppas man kan få dela denna vecka med alla andra nästa år istället :)

[Bild]

Av Elina Kärrman - 23 juli 2013 09:21

Motorveckan här i Lycksele har börjat. I fredags drog det i gång redan ute på stan med invigning :)

Och nu håller det igång hela veckan ut. Folket i stan och även dom som besöker fina Lycksele är så glaaaada, så stämmningen i luften känns roligare :) Det skriker, dunkar, tjuter och även däckljuds skrik hör man om kvällarna. Men självklart så det ska va denna vecka :)

Själv så åkte både jag och Jimmy på och jobba hela veckan, ink helgen.
Men vi försöker och va med och kika på de dom har att erbjuda ändå :)

/e

Bjussa på schema för veckan :)
Så, hoppa i bilen och kör hit och dela glädjen med oss :)

Av Elina Kärrman - 15 juli 2013 21:18

Fick en liten långhelg kan man säga. Va ledig lördag, söndag och även idag måndag. Men det va skönt :)

Så idag va vädret i stort sett dåligt hela dagen. Så det blev en tvätt och städ dag för mig.

En sväng på gymmet klämde ja även in och sen massa mys med Kira :)

Så, nu laddar jag för jobb tisdag till fredag :)

/E

Av Elina Kärrman - 12 juli 2013 19:59

Nu så är fredagen här och en vecka ha gått på Åhlens. Ett par veckor kvar där av denna period. På skönhetsavdelningen va ja på denna vecka. Och resten av sommarn blire att va på hem :) I like it!!

Fredagen är åter häääär och det är helg. Den firas med en eller två öl och tacos i gott sällskap :)

Ha en Nice kväll :)

/e

Av Elina Kärrman - 7 juli 2013 20:52

Idag så har det varit en häääärlig söndag :)

Klockan ringde tidigare än vad tuppen bruka gå upp tror jag. Sen åkte vi iväg på auktion någon mil ifrån Norsjö :)

Detta va faktiskt min första auktion nånsin. Jag är väl egentligen ingen sån typ tyck ja men det va ändå kul och mysigt och sitta där i solen och lyssna på vad folk egentligen kan betala för vissa grejer. Hehe :p

För ja och älsklingen så blev de inget köp. Men sebbe, Kaj o Sara hitta lite :)

Kvällen avslutades med att grilla här hemma hos oss. Kaffe och nu slöa på soffan :)

Måndag imorgon redan, helgen gå fööööör fort :(

Ha de bäst..
/e

Myste i solen. Den stekte som sjutton :) härligt härligt..

Och två grejer av sebbes köp. Han trodde inte han skull komma hem med b.l.a en bil och en skoter. Haha :p men vad gör man inte då det inte blev någon summa. Tihihi

Av Elina Kärrman - 4 juli 2013 20:18

Idag så ha jag bara njutit och njutit. Jobbar imorgon, och de är blandade känslor :)

Ha hunnit en hel del idag faktiskt..
-rört på fläsket lite med någon promenad
-varit på stan och köpt nå rea promenad skor
-fixa till naglarna på Anna
-bakat två kakor
-hjälpt Anna och få i ordning i lägenheten hennes..
-älsklingen fixa middagen med subway <3

Och nu ligger ja som en säck i soffan :)
Tyck ja förtjäna det ändå!!

Allt för mig, tack o hej :)
/E

Av Elina Kärrman - 3 juli 2013 12:59

Äntligen börja förkylning ge med sig. Bara hosta kvar i stort sett, men den lär man väl ha hela sommarn gissa ja. Bruka va ett h-vete och få bort såhär års..

Igår kom även Lill stumpan hem från mormor. Så nu ha man en vän om dagarna :)

Solen skiner till o från idag, så prova mig på en lugn promenad iaf. Annan träning kan ja nog glömma denna vecka. Suck!

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards