anileelina

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Elina Kärrman - 7 november 2015 09:31

Stödstrumpor? Finns det inte nå smidigare / skönare grejer att ha på sig under graviditeten, när vätskan tar över en?

Man är ju inte speciellt smidig såhär i slutet, kanske inte känner sig varken snygg eller praktiskt på något vis heller.

Då ha dom tänkt man ska gå runt i sånna här? Som gör att man känner sig mer o snygg. De tar ju för fan flera timmar innan man ens fått på sig dom på morgon då man knappt nå sina egna fötter. Gaaaah!


Känner att ja snart fått nog. Kan inte denna älskade unge behagar att komma ut NU så man kan känna sig mer människa? ?

Hade fått låna ett annat par av en kompis, men dom va tydligen fel. Dom tryckte inte som dom skulle. NE självklart. Bara för dom va helt "ok" ändå att sätta på!

Jaja, nog om det!
Få ändå se det positiva i det hela mellan allt. Hoppas ni får en bra lördag.

/puss o kram
Elinaa

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards