anileelina

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Elina Kärrman - 11 mars 2016 19:09

Tänkte att ni kanske är nyfiken på lite uppdatering om viktnedgången?

Jag har börjat träna varannan dag, försöker iaf så gott som det går. Det är löpning som jag gillar mest, sen någon övning på golvet.

Eftet 7 veckor då har jag tappat totalt 41 cm runt om kroppen. Och 11 kg i total vikt. Känns sjukt skönt, är långt ifrån nöjd men känner kroppen är betydligt smidigare :)



Fortfarande mkt "lösfeta" som sagt kvar efter graviditeten. Men det går neråt iaf :)

Någon som ha nå bra magövningar att rekommendera?

// elina

Av Elina Kärrman - 11 mars 2016 13:27

Slutet på veckan är åter här..
Det är den berömda och efterlängtade fredag för många!

Vädret är fantastisk, man blir så glad då solen tittar fram. Och att det dessutom är +5 grader. Häääääärligt!

Från vårt vardagsrums fönster


En morgon löpning på ca 30 min blev av medans degen till dessa godingar jäste. Gillar att man kan klämma in så mkt som möjligt under en dag.
Pizzabullar som ska hänga med upp till fjälls på påsk. Super att slänga me som lunch, mellan mål eller en lätt middag :)

Jag körde receptet från Jennys matblogg. Det enda jag ändra va att jag hade vitlöks smak på tomat såsen.

Super goda blev dom!

Lilleman sover så gott i vaggan just nu, ska själv passa på att ta en kaffe i lugnet :)

Ha en skön fredag!
Puss o kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards