anileelina

Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Elina Kärrman - 14 januari 2017 14:24

Så va min första helg kommen. Igår halv 2 fick jag äntligen ledigt. Kan inte minnas hur mycket man uppskattade helgerna =)

Och Liams första inskolnings vecka är förbi. På det dagiset han går på, så ha dom bara 1 vecka?
Tycker är lite sådär kanske...

Jaha, ni är säkert intresserad av att höra hur det gått? Kandken för oss båda?.

För mig ha det gått bra. Jag har inte alls kommit igång än, eller kommit in i mina sysslor. Men de kommer nog här =)

Och för Liam så säger dagis personalen att det går bra för honom. Men, Jimmy ha lämnat han först en dag några timmar. Och han började grina då han förstod han va borta. Sen andra dagen Liam va på förskolan själv. Gick lämningen bra, men han grina även några gånger under den tiden. Känns väl si sådär va?
Och då väl Jimmy kom in på förskolan hörs han GRINA ÄNNU MER då han ser han. Stackars, hoppas detta ge med sig. Annars vet ja inte vad ja gör? Kanske det inte funka att han ska vara på de dagiset? Ja jag vet inte? Är som nytt för oss alla..

Å yes, helg tänkte jag. Nu jävlar gör vi nå skoj på lördag. Jajjemensan! Halv 7 igår kväll kräktes Liam. Och han höll på till halv 1 inatt. Jippi, jävla dagis! Idag må han bra.. Men ändå så kan vi ju inte göra nå speciellt. Nu gå jag å Jimmy å vänta, TYP...

Han va iaf jätte duktig igår, han skötte sig hur bra som helst för å va första gången. Klart han blev förvånad oså men...

Trevlig helg på er!

Puss å kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards