anileelina

Alla inlägg den 25 november 2017

Av Elina Kärrman - 25 november 2017 20:17

Förra veckan va jag på Liams förskola på utvecklingssamtal. Dom har summerat och tittat på hur han "jobbar" och fungerar i gruppen.
Det mesta va positivt om honom, men han ha tendenser ibland och stöta eller tvär he en grej mot något barn eller så. Vilket jag sett själv oxå han gör..

Sen va det negativt enligt dom att han inte ha ro till att sitta still.
Dom vet inte hur mycket han "tar in" då han inte kan sitta still och hänga med. Utan han sitter en stund sen är han uppe och gå. Det är vid samling, sagostund tex. Sen när det gäller turordning va det samma. Få han inte välja först ha han inte ro att sitta och vänta på sin tur.
Så det hörs dom jobba med bl.a

Barn är dom hundvalpar med mycket energi. Msn kan inte springa runt hela stan för dom ska bli trött. Man måste hitta ett annat sätt att dämpa energin på oxå tydligen. Vilket vi inte ha hittat än, när det gäller Liam..

Ska bli spännande och höra hans utveckling sen =)


Som sagt. Här hemma äre vissa dagar 5 sekunder leka, 5 sekunder riva, 5 sekunder klättra, 5 sekunder ......
Ni förstå, man är svettig ibland °

/mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards