anileelina

Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av Elina Kärrman - 22 augusti 2017 15:21

Nu ha vi varit på det efterlängtade ultraljudet. Måste erkänna att man längtar ännu mer nu efter att få träffa denna lilla <3

Det är en frisk, stor tös jag bär på. Hon hade stor mage och långa ben? Vet inte vem hon brås på riktig. Haha! Moderkakan hade åkt upp, vilket känns skönt. Så det är bara att föda vaginalt!

Annars så va allt helt perfekt, så nu önskar jag att dessa 7 veckor kommer gå fort =)




Liam vägde 3440 gram då han föddes, denna sa hon skulle bli något tyngre. Haha! Känns spännande =)

Ingen 3D bild gick att få på den lille. Navelsträng o händer i vägen tyvärr. Så få vänta med spänning istället på hur hon ser ut.

/ mamma Elina

Av Elina Kärrman - 22 augusti 2017 07:09

De hära med att få den sömn man ska, tycker ja är nog lite med att va mamma till en. Hur ska detta bli då nästa Lill hjärta kommer och gör entre?

Att ögonen står i kors, håret är ruffsigare än ronja Rövardotters och ögonen hänger. Gissa de är det man få se framemot här.

Imorse gjorde Liam entré kl 5. Han låg bara och grina. Fick han inte och somna om varesig i hans som vår säng. Så klockan 6 klev vi upp. Då hade han trillat klart i sängen =)


Dagen kommer dock bli lång. Tur hjärtat är ledig och hemma idag med!

Sen äre ultraljud för oss, farbror Joakim och moa är med Liam medans vi far. Jätte snällt av dom =)
Ska bli kul att se denna sprattel bäbis igen, och ja hoppas vi kan få nån bättre bild =)

Puss å kram
/ trött mamma

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards