anileelina

Alla inlägg den 17 december 2018

Av Elina Kärrman - 17 december 2018 19:11

Nu är vi inne på sista veckan innan julafton!
Vi ha hunnit haft magsjuka här förra veckan, bläääää! Så nu håller vi Liam hemma hela denna vecka så vi förhoppningsvis är frisk på jul..

Men just nu är det inte lätt och ha en 3 åring och en 1 åring hemma. Enligt min mening =)
Min 1 åring
* är just nu överallt
* ska hjälpa till, men förstår inte hela processen
* blir sur som fan när hon inte få som hon vill
* lär sig väldigt snabbt, av vad andra gör. Härmas till 100%
* prova oss om allt, då mena ja allt


Vår 3åring
* är just nu väldigt uppstudsig
* svara gärna emot
* är överallt
* testar oss till 100%, är och gör saker han vet man inte få göra. Så vi kan inte lämna han utan uppsikt alls, för då ha han rivit ett rum tex.
* han lyssnar inte ett skit
...... känns som ja kan fortsätta hur långt som helst. Pju!



En typisk Tyra, maten va lite sen tyckte hon. Så av den anledningen blev hon sur.

Men, barn är underbara. Man lär sig nått nytt varje dag typ.
Man ibland kan man känna de få räcka nån gång. Kommer de någonsin att ta slut? Hm..

Julgranen har iaf fått komma in i huset, äntligen!
Jimmy säger de lukta gott, men jag ha ingen aning om lukten här hemma.


Så julen är välkommen, bara jag blir frisk så ja känner smaken av den fantastiska julmat.

/ mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards