anileelina

Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Elina Kärrman - 8 februari 2018 07:37

Lilla T fick som saft sky hög feber i 3 och en halv dag ungefär. Sen då den slutade fixk hon spricka på mage/rygg, där blöjan sitter. Och som sen vandrade upp mot halsen och på sidan av kinden. Först trodde ja de va värme utslag. Men sjukvården tror att hon hade 3 dagarsfeber som leder till prickar då febern gått över.. Så inget man vet vad hon fick ?
Prickarna varade iaf i 2 dagar.

Inte nog med det så ha hon fortfarande varit väldigt ledsen för mig och skrikit mkt. Igår då vi va inne på 5te dagen blev ja less och kände hon måste ju få hjälp. Kollade snabb sänka och den såg bra ut, tittade henne i öronen och där va de tjockt. Hon såg inte ens lillans trummhinnor på något öra. Så svårt och säga om hon ha öroninflammation då! Så vi ska börja med att ge henne öronproppar så de färhoppningavis rinner ut, sen är den lite inflammationbinnande. Sen återbesök till veckan. Så ja hoppas nästan de är öronen som spöka för henne. Annars vet ja inte vad?
Vill ju ha tillbaka min fina glada mysiga tjej ju =)

/mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards