anileelina

Alla inlägg den 20 juni 2018

Av Elina Kärrman - 20 juni 2018 21:19

Tidigare så hittade vi en knöl under kiras mage vid en tissa.
Ringde såklart och bokade tid hos vet. Då jag inte kunde känna om den va lös eller inte.
For dit idag med hopp om en fettknöl, vilket det ej va.
Det va tydligen en tumör hon hade fått. Svårt för dom och svara på alla frågor man har..
Dom vill såklart operera bort den, men vi står i ett läge där hon även fått diagnos artros i rygg och knän. Verktabletterna för det tål hon inte. Så går inte behandla!
Dom vet inte såhär om den godartad eller inte, om hon får tillbaka den finns ingen garanti heller. Sen hur länge hon klara av att bära sin kropp med tanke på värken finns inte heller svar på.
Så vi står i ett jobbigt beslut just nu...

Självklart måste man tänkta på hennes bästa. Hade det varit en människa som gick runt och bar på allt detta, skulle den inte vara så glad som hon ändå är.

Hur snabbt den växer vet vi inte heller, den kan stå still i nått år, eller så går de väldigt fort för tumören..

Detta är livets gång, tyvärr.. Men svårt för en och fatta de. Hon har ju ändå varit min bästa vän, tränings kompis , sov kompis och allmänt mitt stöd vid tunga situationer.


/ mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards