anileelina

Alla inlägg den 26 september 2018

Av Elina Kärrman - 26 september 2018 22:21

Ligger i sängen och lyssnar på hur fruktansvärt det blåser. Ha legat och tänkt, så inget blåser bort, eller faller in mot fönstren.
Stegen är en grej jag la ner ute. Hörde hur den börja dansa. Suck!.

Känner att jag får en liten tillbaka blick. Förra året den 2a oktober gick vattnet och Tyra va beredd att se världen.
Då va det samma otrevliga oväder ute. Det blåste som fan, och såg ut som skit här ute på gården då det hade blivit lugnare.

Dock så är det ingen BB väntan jag gör detta blåsiga år iaf. Hahahah


/ mamma Elina

Av Elina Kärrman - 26 september 2018 21:29

Att ha en 3 åring med sjuk stark vilja och enorm med energi samt lite trots på det är ingen dans på rosor jämt.

Helvete vad dom slukar energi från en alltså. Vissa dagar är helt underbar, samtidigt som vissa är rena skit, då Vill man bara låsa in sig och aldrig komma ut.

Tyra är oxå strax 1 år. Hon utvecklas och prova nya saker hela tiden. Ta efter endel från vad Liam gör. Hon har oxå en stark vilja, talar om direkt hon inte tycker något va bra osv.
Mina dagar är väldigt hektiska, men tur man ro dom iland ändå.
Gäller verkligen att man är stark, iaf försöka va stark.

Skillnad mellan 3 och 1 i ålder är rätt mycket. Dom är krävande på två olika sätt, samtidigt som båda behöver hjälp med allt genom dagen.


Men såklart älskar man sina barn, inni norden. Än fast vissa dagar inte är en enkel mysig dans.

/ mamma Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards