anileelina

Alla inlägg under juli 2011

Av Elina Kärrman - 22 juli 2011 07:56

 aha aha, det kan man säga:)
Det är alltid lika skönt och klivá upp och veta att om 8timmar få man helg..

 

Men hur helgen ser ut för min del vet ja inte?

Egentligen så skulle man ju ha börjat packa men det är så fruktansvärt tråkigt så vill gärna göra nå annat.

 

Nått förslag?

Ha tänkt kanske dra tilll Lycksele en sväng, eller Tärna? hm!

eller... så är man bara hemma helt enkelt?

 

  Bjuder även på en bild på en trött, obrydd tjej!

 

 

Ha en skön fredag nu alla!

Av Elina Kärrman - 21 juli 2011 22:03

 Nu så är allt bestämmt och kontraktet påskrivet så från och med den 1:a augusti bor vi inte längre på Tvärgatan 1.


Vi kommer att för flytta oss till Ringvägen.

Min lilla familj och jag ska hyra ett hus där, och det känns faktiskt riktigt bra:)


Så nu har man det man gör, packa packa packa:)



Av Elina Kärrman - 20 juli 2011 07:57

 Att ha sovit på tok för länge i en veckas tid, att man knappt hinner se sig i spegeln på morron HATAR JAG.

Det är de värsta som finns, ja vill ha tid för mig själv och bara va på morron. Det är skönast!

 

Och idag så fick ja mig FAKTISKT UPP då mina älsklingar for, så nu på morron ha ja ätit en gooood frukost, varit på OK och pumpa däckena på cykeln osv..
Så, idag bilr nog min dag en bra dag:D

 

Hoppas din med bli det!

Av Elina Kärrman - 19 juli 2011 21:11

 Som ha innehållit en massa bus med Kira och en prommenad på 40 minuter:)

En klart skön kväll, synd den gå så fort bara:(


  Kira busar med fotbollen ;D

 

 

 

De va vår kväll..

Av Elina Kärrman - 18 juli 2011 19:23

 Regn regn och mera regn..

Då man jobba gör det absolut ingenting att det regna..
men då man e ledig på kvällen så önska man att det iaf kunde va uppehåll..

 

Så min kväll ikväll bestå av att slappa, se på tv och bara mys.

Sitter med en chokladbit och myser under filten och se ut hur det rena..

 

Hoppas er kväll oxå blir bra:)

Av Elina Kärrman - 17 juli 2011 20:14

 Redan söndag kväll, och redan den 17:de?

Vars försvinner dagarna, tiden, allt? Jag hinner inte med??

Äre bara jag som tycker att sommaren bara ha rusat iväg?

 

hm, jaja!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Helgen har förövrigt varit bra, än fast vi skippade Åsele marknan så ha vi faktiskt haft det trevligt och skönt ändå :)
I stugan äre alltid mysigt, än fast vädret inte är de bästa jämt..

 

-Både soligt och mulet/regnigt ha det vart ihelgen:

 

-Men trotts det så ha jag hunnit sitta ute i solen till och från:

 

-Varit ute på prommenad med tjejerna:

 

 

- Badat brudarna + tittat på något flygplan som va och flög runt sjön i Grannäs:

 

- Och slutligen så tro ja inte att Kira gumman ha fått vila lika mycket ihelgen som jag och älsklingen ha gjort. För nu är hon utslut på, hon bara sova och sover;)

 

 

Tack för oss :)

:)

Av Elina Kärrman - 16 juli 2011 12:15

 Nu så är ett beslut taget iaf:)

Det känns faktiskt helt rätt, spännande och kul.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

En helt vanlig lördag äre annars idag, sitter i stugan och inte gör allt för mycket.

Det e mulet men varmt och en heeeeeel hög med mygg, suck!
Varför kan inte solen vara framme då man ÄNTLIGEN e ledig?

 

Men skit samma, att bara njuta av helgen räcker för min del.

Ha en bra lördag!

 

/E

Av Elina Kärrman - 14 juli 2011 21:10

 Lite blåsigt och kallt ha de varit i kväll, men nu senare så ha det lugnat ner sig och är kanon skönt ute.

Ikväll så har ja och Kira varit ute på em prommenad, annars ha vi bara varit här ute och lekt en massa.

En heeel skön kväll helt enkel :)


     

OCH imorgon så äre Fredag.

Åsele marknad äre visst ihelgen men, äääsch! De skiter vi i och far till stugan och myser istället!


/E


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards